וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ברומניה רוצים שסוף פודגוראנו ייצג את הנבחרת המקומית

15.6.2020 / 10:34

שחקן מכבי חיפה מחזיק בדרכון רומני והדיווחים על ההתעניינות של רומא הגיעו עד מסדרונות ההתאחדות המקומית. גורמים פנו למשפחתו של פודגוראנו במטרה לבדוק אפשרות שייצג את נבחרתם

האתר הרשמי של מכבי חיפה

גורמים בהתאחדות לכדורגל של רומניה פנו בימים האחרונים למשפחתו של סוף פודגוראנו במטרה לבחון אפשרות לפיה הוא ייצג את נבחרת הנוער של רומניה, מתוך תקווה שימשיך במסלול עד הנבחרת הבוגרת.

בדיווחים באיטליה על ההתעניינות העזה של רומא בשחקן הכנף של מכבי חיפה, נכתב שוב ושוב שהוא מחזיק בדרכון רומני. הידיעות הגיעו גם לכלי התקשורת ברומניה, שם דאגו לפרט בהרחבה על התגלית החדשה ואף פירטו לגבי החוק שאפשר לפודוגראנו לקבל דרכון מקומי.

בתקשורת הרומנית התייחסו לפודגוראנו כאל רומני לכל דבר. באתר GSP למשל, כתבו ש"רומא מתעניינת בחלוץ רומני מבטיח". ב-Digisport ציינו שהג'אלורוסי מביעים עניין בשחקן סטיאווה בוקרשט, פלורינל קומאן, וכתבו: "רומא בדרך להחתים שחקן רומני עוד לפני המו"מ על קומאן".

בהתאחדות לכדורגל של רומניה החלו לבצע בדיקות בנוגע לשחקן הצעיר שמבוקש ברומא הגדולה ובימים האחרונים יצרו קשר עם בני משפחתו של פודגוראנו. סוכנו של השחקן, עו"ד שחר גרינברג, הסכים לומר: "היו גישושים, אבל כרגע אין מה להוסיף".

פודגוראנו בן ה-18 הפך בשבועיים האחרונים לחלק מהרוטציה של מרקו בלבול בקבוצה הבוגרת של מכבי חיפה. לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים הוא כבר נאבק על מקום בהרכב, אבל לבסוף השתלב כמחליף. הוא צבר 21 הופעות בנבחרות ישראל עד גיל 16, עד גיל 17 ועד גיל 18.

סוף פודגוראנו, שחקן מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
פודוגראנו/לילך וייס רוזנברג

במכבי חיפה מעריכים שיהבעלים יעקב שחר יקבל החלטה בנוגע למאמן בעונה הבאה בתוך כשבוע. לאחר מכן יתקבלו החלטות ויקבעו פגישות עם סינטאיהו סלליך, ארנסט מאבוקה וגיא חיימוב, שלא מחזיקים בחוזים לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully