וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - הפועל תל אביב: לאלה ייעדר, מי יחליף את אייזן המוצהב?

החלוץ הוותיק חש רגישות בשריר התאומים, בלילתי כשיר (א', 20:15, ספורט 1). פרחאת, טמם, רז כהן או דמארי יפתחו במקום אייזן

מחזור 30הסתיים14/06/2020
הפועל חיפה
  • קאניוק (16, פנדל)
  • קאניוק (55)
  • אראל (64, פנדל)
  • זמיר (65)
0
    הפועל תל אביב
    אוראל דגני מדבר אחרי ההדחה בחצי גמר גביע המדינה/האתר הרשמי של הפועל תל אביב

    בווידאו: אוראל דגני לאחר ההדחה של הפועל תל אביב מהגביע

    הפועל חיפה

    הקבוצה של חיים סילבס מחפשת ניצחון ראשון בפלייאוף העליון, מול יריבה עליה גברה פעמיים בעונה הסדירה. מהראן לאלה ייעדר מהסגל למשחק מחר (ראשון, 20:15, ספורט 1) האקסית הפועל תל אביב בעקבות רגישות שחש בשריר התאומים בסיום האימון היום. גם עדן בו בסט וגילי ורמוט פצועים ולא ישחקו. אלי בלילתי שהיה בספק, יהיה בסגל של המארחת וכך גם ניסו קפילוטו החוזר מכרטיסים צהובים ואמור לפתוח.

    "יש הרבה מה להרוויח מהמשחקים האלה", אמר המאמן סילבס. "אנחנו רוצים לבדוק שילובים ולהמשיך להתקדם כי אנחנו נראים טוב בפלייאוף הזה ורוצים להמשיך להשתפר. הפועל תל אביב תרצה לשפר את ההרגשה אחרי ההדחה מהגביע. יהיה לנו קשה מאוד, אבל גם להפועל תל אביב".

    מהראן לאלה שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
    הפעם לא ישחק. מהראן לאלה לאחר הניצחון על הפועל תל אביב בסיבוב הראשון/אדריאן הרבשטיין

    הפועל תל אביב

    אימוני הפועל תל אביב התקיימו בימים האחרונים באווירה שפופה בעקבות ההדחה מהגביע על ידי מכבי פתח תקוה, והמאמן ניר קלינגר ניסה לעודד ולהרים את השחקנים, למרות שבמקביל התקשה להסתיר את אכזבתו. שחקנים בקבוצה אמרו על מאמנם: "הוא לקח את זה יותר קשה מכולם, מהמשחק הראשון בגביע הוא כיוון לזכיה ולא הפסיק לדחוף לשם".

    מחר תפגוש הקבוצה את הפועל חיפה, כאשר המאמן מתכוון להמשיך ולעלות בהרכב החזק ביותר עד סיום העונה. בהפועל תל אביב מדברים על זה שהמקום הרביעי ואולי אפילו השלישי, נמצאים בהישג יד והגעה אליהם תהיה הישג גדול. שי אייזן מוצהב וקלינגר עדיין לא החליט מי יפתח במקומו, כאשר עבדי פרחאת ורז כהן מועמדים ל-11. קיימת גם אפשרות שמוטי ברשצקי יתופקד במרכז המגרש ועומר דמארי יפתח בחוד.

    קלינגר אמר לקראת המשחק: "עד כמה שזה כואב לכולנו, צוות, בעלים, שחקנים וכמובן האוהדים שלנו, הגביע הוא היסטוריה עבורנו. אנחנו רוצים להמשיך את הדרך שלנו בליגה גם ברמת התוצאות הטובות וגם בנושא הקרדיט לצעירים והדגש על העתיד של הפועל תל אביב. זה משחק חמישי שלנו בשבועיים ובלוח משחקים מטורף כזה נצטרך שוב להתחשב בחלק מהשחקנים ולערוך רוטציה מסוימת".

    עבדי פרחאת שחקן הפועל תל אביב מול דוד קלטינס שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
    יתפוס את המקום במרכז המגרש? פרחאת/דני מרון

    טריוויה

    * הפועל חיפה ניצחה את הפועל תל אביב בשני משחקי העונה הסדירה. שלושה ניצחונות רצופים בליגה? זה לא קרה מאז 1995-1997, שם היה רצף של ארבעה ניצחונות.

    * בעידן ניר קלינגר, שער שווה ניצחון להפועל תל אביב. בכל 12 המשחקים בהם הקבוצה כבשה לפחות שער אחד, היא גם ניצחה. הפעם האחרונה שכבשה ולא ניצחה הייתה במשחק האחרון עם ניסו אביטן, במחזור התשיעי, אז הובילה על מכבי חיפה והפסידה 2:1 בתוספת הזמן.

    * קלינגר לא הצליח לנצח את הפועל חיפה בארבעת המשחקים האחרונים בהם אימן מול הקבוצה איתה זכה בגביע, ואת חיים סילבס ניצח רק באחד משישה מפגשים.

    * הפועל חיפה דייקה בכל 14 הפנדלים האחרונים שלה בליגת העל, מאז שמהראן לאלה החמיץ (ואז כבש מהריבאונד) מול דלה איינוגבה והפועל אשקלון בדצמבר 2016.

    * על 10 מהפנדלים ברצף הזה חתום גל אראל, שכל חמשת שעריו העונה והחמישה בעונה הקודמת היו מהנקודה הלבנה. שער השדה האחרון? במאי 2018 מול מכבי נתניה.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: נאאל עודה
    אצטדיון: חיפה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully