וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דימיטריס ינאקופולוס עוזב את פנאתינייקוס ומעמיד אותה למכירה

9.6.2020 / 14:31

הבעלים קיים מסיבת עיתונאים דרמטית, ובה הודיע שהוא מציע את המועדון לרכישה ב-25 מיליון יורו. "היורוליג הגיעה למבוי סתום תחת ג'ורדי ברתומאו. מכבי תל אביב, פאו ואולימפיאקוס מחזיקות את המפעל. אני הייתי מעדיף לעבור לליגת האלופות"

אתר רשמי

פנאתינייקוס עומדת למכירה. הבעלים דימיטריס ינאקופולוס הודיע היום (שלישי) כצפוי כי הוא מציע את הקבוצה לרכישה תמורת 25 מיליון יורו, למרות שערכו 100 מיליון יורו, והכריז כי הוא פורש מניהול המועדון.

במשך שלושה חודשים המתינו רבים מחובבי הכדורסל באירופה למוצא פיו של ינאקופולוס, והוא סיפק את הדרמה שהבטיח. היווני תקף כהרגלו את מנכ"ל היורוליג ג'ורדי ברתומאו ואמר בין היתר כי "היורוליג הגיעה למבוי סתום בניהולו של ברתומאו. אף אחד לא יודע מאיפה הכסף מגיע ולאן הוא הולך. פנאתינייקוס, אולימפיאקוס ומכבי תל אביב מביאות רווח לארגון הזה ומחזיקות אותו".

בהמשך לאיומיו על מעבר לליגת האלופות, הבהיר ינאקופולוס כי לאור החלטתו לעזוב, ההחלטה אינה בידיו. "לפני שנתיים ליגת האלופות לא הייתה מתחרה רצינית ביורוליג, ועכשיו היא מוכנה. באופן אישי הייתי מעדיף לשחק בליגת האלופות, אבל זו החלטה שצריכה להתקבל על ידי בעלי המניות והאוהדים".

שמעון מזרחי עם דימיטריס ינאקופולוס, בעלי פנאתינייקוס. Action Images, אתר רשמי
רק מאיים? דימיטריס ינאקופולוס/אתר רשמי, Action Images

ינאקופולוס הצהיר כי הוא מעביר את ניהול המועדון לידיו של היו"ר הוותיק מאנוס פפאדופולוס, לצד טאקיס טריאנטופולוס. הוא טען שמשפחתו, בראשות אביו ודודיו המנוחים, הוציאה 372 מיליון יורו על פאו והבהיר כי עד להעברת הבעלות לידיים אחרות, פאו תתנהל מהכנסותיה בלבד. "אני עוזב את פנאתינייקוס כווינר וכאלוף, והרומן הזה נגמר באופן סופי", אמר.

יש לציין כי ביוון מתייחסים בספקנות לדבריו של ינאקופולוס, ורבים העריכו מראש כי יפעל כך - רק כדי לחזור בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully