וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הקריאות "מכבי חיפה חיזבאללה": מיכה ואצילי יעמדו לדין משמעתי

8.6.2020 / 11:45

השניים ייאלצו לתת הסברים אחרי שתועדו במצלמה אחרי המשחק. מכבי תל אביב, הפועל תל אביב ומכבי חיפה יעמדו לדין בגלל התנהגות בלתי הולמת של האוהדים וההתקהלות במשחקים

צילום: דני מרון

תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את עומר אצילי ודור מיכה לדין משמעתי בגין התנהגות בלתי הולמת. כזכור, בסיום משחק הניצחון מול מכבי חיפה, השניים עלו למרפסת של שער 13 ותועדו כשהם שרים "מכבי חיפה חיזבאללה". בנוסף, הקבוצה כולה תעמוד לדין בעקבות סעיף של התנהגות בלתי הולמת. זאת לאחר שבדוח השיפוט נכתב כי "כ-30 דקות לפני תחילת המשחק חדרו 20 מאוהדי הקבוצה ליציע הצפוני והוצאו מיד על ידי כוחות האבטחה והמשטרה".

בנוסף נכתב כי "כ-20 דקות לאחר המשחק עלו שחקני מכבי תל אביב למרפסת האצטדיון וחגגו מרחוק עם כ-250 אוהדים שהגיעו והתקהלו. האוהדים הדליקו אבוקות ושרו שירי עידוד שבינהם גם השיר מכבי חיפה חיזבאללה". הדיונים יתקיימו ביום רביעי בשעה 17:00.

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
האקט הזה עלול לעלות להם ביוקר. שחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב

אבל מכבי תל אביב לא היחידה שתעמוד לדין. תובע ההתאחדות החליט להעמיד לדין גם את הפועל תל אביב, בני יהודה והפועל חדרה בגין "עבירה על חוקת תקנוני ההוראה של ההתאחדות". גם מכבי חיפה תעמוד לדין על התפרצות כמה מאוהדיה למגרש לפני הדרבי החיפאי.

לגבי הפועל תל אביב, משקיף המשחק שבו אירחה הקבוצה את בית"ר ירושלים ציין כי "באצטדיון נכחו יותר אנשים מהכמות המותרת בהתאם להוראות בימי הקורונה. בין הנוכחים היו ילדים צעירים מאוד וברור היה כי הם נכנסו בדרך כזו או אחרת". בנוסף, הדוח מתייחס לחגיגות שהיו אחרי המשחק שבהן השחקנים פנו לרחבה שמתחת ליציעים 4-5 וחגגו עם מאות מאוהדי הקבוצה שהתקהלו מחוץ לגדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully