וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חיפה דורשים יד קשה של המשטרה בעקבות תקיפת האוהדים

8.6.2020 / 8:24

הרוחות עדיין סוערות אחרי שאוהדי הקבוצה הותקפו על ידי אוהדים של מכבי חיפה: "זה היה פוגרום, אם לא תהיה הרתעה, יהיה אסון"

צילום: דוברות הפועל חיפה

בהפועל חיפה יפנו למשטרה בדרישה לטפל בשיא הרצינות בתקרית האלימה אמש (ראשון) בקרית חיים. אוהדים של הקבוצה שצפו במשחק ביחד, טענו שאוהדים של היריבה העירונית הגיעו למקום עם אלות וכלי נשק נוספים, תקפו אותם וגרמו נזקים לרכבים. מהמשטרה נמסר שבעל אצטדיון קרית חיים זומן לשימוע על מנת לברר פרטים על הקטטה.

הבעלים של הפועל חיפה,יואב כץ, אמר: "צר לי שלאחר עשרות שנים של משחקי דרבי ספורטיביים ותחרותיים בחיפה, נרשמה אלימות קשה שכוונה כלפי אוהדי הקבוצה. הנחיתי את מנכ"ל המועדון, אורן שטרלינג, לעמוד בקשר עם האוהדים שנפגעו ולסייע להם והוא עושה זאת מאז אתמול. אנו מאחלים לאוהדים שנפגעו בריאות שלמה ומצפים שגורמי החוק יטפלו בחומרה במבצעי המעשה האלים והמכוער. אני מקווה ומאמין שמקרים אלה לא ישנו ונמשיך לקיים יחסי שכנות טובה עם היריבה העירונית ואוהדיה גם ב-96 השנים הבאות".

אחד האוהדים של הפועל חיפה שלא נכח במקום, אבל שוחח עם חבריו, סיפר: "היה שם ממש פוגרום. המשטרה חייבת לעצור להרבה זמן את אוהדי מכבי חיפה התוקפים. בסוף אם לא תהיה הרתעה יהיה אסון".

גל אראל שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
"בועט הפנדלים הכי טוב בארץ". אראל/אדריאן הרבשטיין

בקבוצה היו מרוצים מהתיקו 2:2. הקשר אופיר מזרחי הבהיר לחבריו שהוא משוכנע ב-100 אחוז שהיה עליו פנדל במהלך שהביא לשוויון של גל אראל מהנקודה הלבנה עמוק בתוספת הזמן. בקבוצה שיבחו את השחקנים שלא ויתרו בשום שלב על המשחק ואחד השחקנים אמר על אראל: "הוא בועט הפנדלים הכי טוב בארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully