וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי בן שימול: "דרישות הבידוד - על גבול הבלתי אפשריות"

4.6.2020 / 18:22

קפטן הפועל אילת התייחס לקמפיין השחקנים: "אף אחד לא מנסה להתפנק". היו"ר טל פנחס הודה ש"אין תהליך מוגדר מה יקרה אם מישהו יידבק" וסיפר כי "עליית התחלואה מעכבת את ההקלות שביקשנו". אריק אלפסי: "המטרה לבנות סגל גם לעונה הבאה"

בווידאו: ג'ייק כהן מדבר/אתר מכבי תל אביב

על רקע העלייה בקצב ההדבקה בקורונה ברחבי ישראל, ובצל הפרת ההנחיות מצד אוהדי ושחקני חלק מקבוצות הכדורגל, ממשיכות קבוצות הכדורסל בהכנות לקראת חידוש ליגת העל. "מצב התחלואה המדאיג מעכב את ההקלות שביקשנו ממשרד הבריאות לבחון בכל הנוגע לתנאי הבידוד", סיפר יו"ר הפועל אילת, טל פנחס, במסיבת עיתונאים שקיימה הקבוצה לרגל החזרה לאימונים.

"אין תהליך מוגדר ומוסדר מה יקרה במצב שאחד המשתתפים או אנשי הצוות יידבק או ייחשף לחולה", הודה פנחס. "ההנחיות האלה יינתנו על ידי משרד הבריאות תוך כדי תנועה, ובינתיים לא קיבלנו הוראות חדשות. אנחנו חייבים לשמור על עצמנו ועל המשפחות, ולכל אחד יש אחריות אישית כדי להימנע ממצב קיצוני".

אבי בן שימול שחקן הפועל אילת. דני מרון
לבן שימול עדיין לא ברור איך תיראה הליגה/דני מרון

הקפטן אבי בן שימול התייחס למחאות השחקנים בנוגע לדרישות הבידוד שהוצבו בפניהם: "זה מפריע, וקצת חסר היגיון. אני עם שלושה ילדים בבית, וזה כמעט בלתי אפשרי עבורי להישאר בבידוד. אף אחד לא מבקש להתפנק. זה לא פשוט. יכולות להיות לזה השפעות נפשיות, הרבה מעבר למה שחושבים. לא חשבו על זה עד הסוף, ואני שמח שמקשיבים לנו, כי מעבר לחשש מפציעות גופניות, גם הנושא הזה חשוב".

אילת, שמדורגת במקום השמיני בטבלה, החתימה ארבעה זרים חדשים. המאמן אריק אלפסי הודה כי הסיטואציה המורכבת מציבה בפני קבוצתו גם הזדמנות. "כשישבנו באמצע חודש מרץ והתפזרנו בגלל הקורונה, לא חשבנו שבכלל נחזור לשחק. בנינו את הקבוצה כמעט מחדש, והמטרה שלנו היא לבנות תלכיד ובסיס גם לעונה הבאה, כדי שבתחילת ספטמבר לא נצטרך לחפש 13-12 שחקנים.

"רצינו את שאנון שורטר במהלך העונה, אבל זה התפספס והוא הלך ליוון", סיפר אלפסי. "עם מילטון דויל דיברנו כבר בתחילת העונה, והוא היה יקר מדי עבורנו. כולם מקריבים מבחינה אישית ומבחינה בריאותית, ואני מקווה שהליגה תישמר כסדרה ושנוכל ליהנות ממנו. אנחנו לא רגילים לשחק בקיץ, והרבה עיניים יופנו לליגה הישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully