וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא - הפועל רעננה: לחמן מחפש ניצחון בכורה, יוג'ין אנסה יושיע?

אחרי ההפסד הטראומטי בבכורה באשדוד, מאמן רעננה חייב ניצחון בדרבי השרון כדי להשאיר סיכוי לשרוד. החלוץ יחליף את שניר שוקר המוצהב. בן רייכרט צפוי לפתוח מנגד

צילום: דני מרון

בווידאו: שחקני הפועל תל אביב חוגגים אחרי ה-0:3 על בית"ר ירושלים

הפועל כפר סבא

עם יתרון של 5 נקודות מהקו האדום, בהפועל כפר סבא מקווים לנצח מחר את הפועל רעננה ולברוח מהתחתית. במועדון העריכו אתמול כי 35 נקודות יספיקו להישארות בליגה ורוצים כבר מחר לעשות צעד גדול בדרך. בנוגע להרכב הקבוצה, בן רייכרט צפוי לחזור ל-11, כאשר עמיר תורג'מן יעבור למערך של 4 שחקנים בהגנה.

עמיר תורג'מן מאמן הפועל כפר סבא. קובי אליהו
יעבור למערך של ארבעה שחקני הגנה. עמיר תורג'מן/קובי אליהו

הפועל רעננה

קשרה של הפועל רעננה שניר שוקר ייעדר מהמשחק מחר בשל כרטיסים צהובים כשמי שייכנס להרכב הוא יוג'ין אנסה. ברעננה ניסו להחדיר בשחקנים אמונה למרות ההפסד הדרמטי מול אשדוד במחזור הקודם ואמרו: "אסור לנו להפסיד עוד נקודות אם אנחנו רוצים להישאר בליגה. הפסד מחר עלול לסיים את הסיפור".

מאמן הפועל רעננה אייל לחמן. לירון מולדובן
משחק הבכורה שלו ברעננה הסתיים בהפסד טראומטי. אולי הפעם? אייל לחמן/לירון מולדובן

טריוויה

* הפועל כפר סבא הביסה 0:3 את הפועל רעננה במשחק ביתי במחזור הסיום של הליגה הסדירה, אבל היא עדיין קבוצת הבית הגרועה בליגה עם שמונה נקודות בלבד.

* ומנגד, הפועל רעננה היא קבוצת החוץ הגרועה בליגה. היא צברה שתי נקודות בלבד כאורחת, ספגה 34 שערים ועדיין לא שמרה על שער נקי. ניצחון החוץ האחרון שלה היה לפני יותר משנה - 0:2 על הפועל חיפה ב-13 באפריל 2019.

* הפועל כפר סבא לא ספגה בשני משחקיה האחרונים. הפעם הקודמת שהחזיקה שלושה מחזורים בלי להוציא כדור מהרשת במסגרת ליגת העל, הייתה בינואר 2016, אז רשמה ניצחונות זהים של 0:1 על בית"ר ירושלים, הפועל תל אביב ומכבי נתניה.

* הפועל רעננה סופרת כבר שישה הפסדי ליגה רצופים, בעוד המאמן שלה אייל לחמן סוחב גיבנת הפסדים עוד מ-2012 (עונת הירידה של הפועל ראשון לציון) והרצף שלו בליגת העל עומד כעת על תשעה.

הרכבי הקבוצות

שופט: שלומי בן אברהם
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully