וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכש הבא של אטורה מסינה? אולימפיה מילאנו במגעים עם קווין פאנטר

4.6.2020 / 14:52

אחרי צירופם של מלקולם דילייני וקייל היינס, האיטלקים מעוניינים גם בגארד/פורוורד של הכוכב האדום בלגרד. דיווח: לואיס סקולה קיבל הצעה להמשיך בגיל 40

גל מקל באימון בספרד/באדיבות גל מקל

בסרטון: גל מקל מתעד אימון תחת שגרת הקורונה במלאגה

אולימפיה מילאנו ממשיכה להיות הקבוצה הפעילה ביותר בשוק השחקנים האירופי, ואחרי שהכריזה אתמול (רביעי) על צירופם של מלקולם דילייני וקייל היינס, היא פועלת לחיזוק הקו האחורי. לוואלה! ספורט נודע כי האיטלקים מנהלים משא ומתן עם קווין פאנטר, שהצטיין במחצית השנייה של העונה החולפת בכוכב האדום בלגרד.

פאנטר (27, 1.93) זכה פעמיים ברציפות בליגת האלופות, ב-2018 עם א.א.ק אתונה וב-2019 עם וירטוס בולוניה, שבמדיה הוכתר גם ל-MVP של הפיינל פור. דיוויד בלאט הנחית אותו בקיץ החולף באולימפיאקוס, אבל הגארד לא השתלב בקבוצה ושוחרר ממנה עם ממוצע דל של 6.8 נקודות ביורוליג (17.9 אחוזים בלבד לשלוש).

קווין פאנטר, וירטוס בולוניה. AP
מבולוניה למילאנו, דרך פיראוס ובלגרד? קווין פאנטר עם גביע ה-MVP של ליגת האלופות/AP

בתחילת הסיבוב השני עבר פאנטר לכוכב האדום, והשיפור ביכולתו היה מיידי. הוא תופקד בעיקר בעמדת הסמול פורוורד ותרם 15.9 נקודות (48 אחוזים לשלוש).

המאמן אטורה מסינה מחולל מהפכה מחודשת בסגל של מילאנו, אבל לא כולם יעזבו. לצידם של סרחיו רודריגס וקיילב טרזוסקי, דווח באיטליה כי הקבוצה הציעה ללואיס סקולה חוזה לעונה נוספת. הארגנטינאי האגדי הגיע לאולימפיה במטרה לשחק עד אולימפיאדת טוקיו, ומשנדחו המשחקים האולימפיים הוא מתכוון לדחות בשנה נוספת את פרישתו, אף שיהיה בן 41 במהלך העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully