וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו אלכסנדר חוזר לשחק בהפועל חולון, עמית שרף צפוי לאמן עד תום העונה

31.5.2020 / 13:39

בשורה טובה לסגולים: המתאזרח יתאמן כרגיל עם הקבוצה, ויעמוד לרשותה לפחות בתחילת המשחקים. המשך דרכו ייקבע על פי תחושתו הגופנית. לאור הסיבוכים בהגעתו של סטפנוס דדאס: עוזרו יעמוד כנראה על הקווים

מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בסרטון: החזרה של מכבי תל אביב לאימונים

האימונים הרשמיים לקראת חידוש ליגת העל ייפתחו מחר (שני), ואחת הקבוצות המסקרנות תהיה הפועל חולון. הסגולים, שמדורגים במקום הרביעי בטבלה ונאבקים על הגעה לבית העליון שתבטיח להם את יתרון הביתיות בפלייאוף, נפרדו מכל הזרים ונאלצו לבנות כמעט מחדש את הסגל שלהם.

בשורה טובה שבכל זאת הגיעה קשורה בג'ו אלכסנדר. שחקן הפנים המתאזרח, שנשאר בישראל לאורך תקופת הקורונה, השתתף באימוני הרשות נטולי המגע ויתייצב גם לאימון הבכורה. הוא צפוי לעמוד לרשות חולון לפחות בתחילת המשחקים, ובהתאם לתחושתו הגופנית ייתכן שימשיך עד סיום העונה.

ג'ו אלכסנדר שחקן הפועל חולון. יוסי ציפקיס
חושש מההכנה המזורזת לעונה. ג'ו אלכסנדר/יוסי ציפקיס

אלכסנדר (33, 2.03), שחזר לקדנציה שנייה בקבוצה רק חודשיים וחצי לפני התפרצות מגיפת הקורונה, העמיד עד כה ממוצעים של 8.6 נקודות ו-4.4 ריבאונדים למשחק בליגה. בשיחות שהתקיימו עמו במהלך הפגרה הכפויה, הוא הביע בפני ראשי המועדון את חששו מפני ההכנה המהירה למשחקים, לאור הפציעות שעבר במהלך הקריירה, ולכן הגיעו הצדדים לסיכום שהוא יפתח את העונה המקוצרת בסגל, והעתיד ייגזר בהתאם להתפתחויות.

עמית שרף, ששימש עד כה כעוזר המאמן השני בקבוצה, צפוי להיות המאמן הראשי של חולון עד תום העונה הנוכחית. לאור הבעיות הכרוכות בחזרתו מיוון של המאמן הקבוע סטפנוס דדאס, שרף הוא זה שבנה את תוכנית האימונים ואם לא תחול התפתחות בלתי צפויה הוא יעמוד על הקווים במשחקים עצמם, כשלצידו ישמש גוני יזרעאלי כעוזר המאמן.

דדאס, שסירב להיכנס לבידוד נוסף לקראת חידוש המשחקים, המתין במשך שבועות ארוכים להחלטה על ביטול חובת הבידוד לאזרחים הנעים בין ישראל ויוון, אולם לפי שעה לא התקבל אישור שכזה. היווני חתום לעונה הבאה ויישאר בחולון, בעוד שרף יחזור לעמדת העוזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully