וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: הצעירים מלהיבים, דמארי סוגר מעגל, אבל קלינגר חושש מ"בלבול"

31.5.2020 / 7:36

הניצחון בחיפה נתן להפועל תל אביב אופק חדש והחזיק את החלוץ הוותיק לעניינים, אבל יש גם חששות מהטווח הקצר. אלטמן בספק לבית"ר, לקס ועידן כהן יישארו?

האתר הרשמי של מכבי חיפה

התלהבות גדולה בהפועל תל אביב בעקבות הניצחון 1:2 אמש (שבת) על מכבי חיפה בחוץ. השמחה בסיום הורגשה היטב בחדר ההלבשה, אליו נכנסו האחים ניסנוב כדי לשבח את השחקנים. אבל לצד הרגשות החיוביים, ניר קלינגר כבר מנסה לצנן את ההתלהבות לקראת בית"ר ירושלים בשלישי, וגם במועדון מקווים שהניצחון לא "יעלה לשחקנים לראש".

"יש כאן הרבה צעירים שעשויים להתבלבל", אמרו בקבוצה. "ניצחנו בחיפה, זה יפה, אבל צריך להמשיל הלאה. יש עוד משימות השנה, במיוחד בגביע".

חתן השמחה בחדר ההלבשה היה עומר דמארי, שזכה לברכות מחבריו. החלוץ הוותיק עבר תקופה קשה, ובמשך כמה שבועות כלל לא היה ברור אם יקבל חוזה לחודש יוני ויסיים את העונה עם הקבוצה. אבל עם כל הכבוד לדמארי, גולת הכותרת היתה ההופעה של השחקנים הצעירים. דורון ליידנר ועמית מאיר זכו לתשבוחות, כמו גם שי אייזן, עמנואל בואטנג ומוטי ברשצקי. "יש כאן חבורה של גברים שאפשר לצאת איתה למלחמה בשנים הבאות", אמרו בהפועל.

מאמן הפועל תל אביב, ניר קלינגר. לילך וייס רוזנברג
החשש: השחקנים "יתלבלו לו". קלינגר/לילך וייס רוזנברג

עומרי אלטמן עדיין בספק למשחק ביום שלישי נגד בית"ר ירושלים וייתכן שיעבור מבחן כשירות. עמית מאיר סובל מהתכווצות בשריר ואמור להיות כשיר. בלי קשר, ניר קלינגר אמור לחלק את העומסים בין שחקנים במהלך המשחקים.

במהלך היום ייערכו שיחות עם ניר לקס ועידן כהן, שחוזיהם מסתיימים ביממה הקרובה. לא מן הנמנע שברגע האחרון השניים יחתמו על הסכם ויישארו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully