וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה - סקציה נס ציונה: האורחת בהרכב כמעט נטול זרים

הפלייאוף התחתון יימשך (19:45, ספורט 5+ לייב) עם משחק קריטי. זדה לא יפתח עם הזרים שחזרו ארצה ונכנסו לבידוד, האורחת עם סגל חסר

מחזור 27הסתיים03/06/2020
הפועל חדרה
  • זיקרי (68)
  • אברמוב (90)
2:2
  • (52) שטיין
  • (56) שטרכמן
סקציה נס ציונה
צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: הגרלת חצי גמר גביע המדינה

הפועל חדרה

אחרי שפספסה את העלייה לפלייאוף העליון במחזור האחרון של העונה הסדירה, חדרה רוצה לסיים את העונה עם טעם טוב לקראת השנה הבאה. ג'וניור אוזוקווה ודידייה קוגבניה סיימו את דרכם בקבוצה, בעוד ג'ונתן סיסה פצוע וחדרה תשחק עד סוף העונה עם שלושה זרים: אוסטין אג'ידה, ג'ורג' פוצ'יבה ולוסיו שיפתחו יחד מחר (רביעי, 19:45, ספורט 5 לייב). מוחמד אבו פאני, יהב גורפינקל ואליאל פרץ בספק.

המאמן שרון מימר אמר: "כיף לחזור לשחק, חיכינו לרגע הזה. המטרה היא לסיים את העונה במקום הכי גבוה שאפשר תוך בניית שחקני העתיד של המועדון. השחקנים מגיעים רעבים מאוד לפלייאוף, הם עשו עונה נהדרת עד כה ורוצים לשים עליה חותמת".

שחקן הפועל חדרה ג'ורג' פוצ'יבה אחרי שהורחק. שלומי גבאי
אחד משלושת הזרים שנשארו. פוצ'יבה/שלומי גבאי

סקציה נס ציונה

לאחר תקופה בה היה ספק אם בכלל תוכל לפתוח את משחקי הפלייאוף התחתון, סקציה נס ציונה תנסה להתחיל מחר במסע ההיחלצות מירידת ליגה, כאשר תתארח אצל הפועל חדרה. שחקניה הזרים של הקבוצה שחזרו מחו"ל ונכנסו לבידוד עדיין לא בכושר מספק כדי לפתוח ב-11 אך ייתכן כי ייכללו בסגל של ליאור זדה, שיתבסס על הרכב ישראלי. כתוצאה מכך, בחלק הקדמי אמורים לקבל הזדמנות דור גלילי ואייל שטרכמן, לצידו של רז שטיין.

דור גלילי שחקן סקציה נס ציונה. שלומי גבאי
יקבל צ'אנס בהרכב. גלילי/שלומי גבאי

טריוויה

* כל 10 המשחקים האחרונים של הפועל חדרה הגיעו להכרעה: חמישה ניצחונות ללא ספיגה לעומת חמישה הפסדים.

* זו הפעם השנייה העונה שהפועל חדרה נמצאת ברצף של שלושה הפסדים, וזה קרה מול אותן יריבות (מכבי חיפה, בית"ר ירושלים והפועל תל אביב). ארבעה היו לה בפלייאוף העליון בעונה שעברה.

* סקציה נס ציונה סופרת חמישה הפסדי חוץ רצופים (כולל 1:0 לחדרה במפגש הקודם) שבהם לא הצליחה לכבוש. סך הכול 450 דקות ללא שער חוץ, מאז שסקו טורה קבע 1:2 על בני יהודה בתוספת הזמן.

* רק שישה שחקנים כבשו העונה עבור נס ציונה - פחות מכל קבוצה אחרת בליגת העל. הפועל חדרה הכי קרובה אליה עם שמונה שחקנים שמצאו את הרשת העונה.

הרכבי הקבוצות

שופט: איתן שמואלביץ'
אצטדיון: נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully