וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה ביטלה ל"לה פמיליה" צפייה משותפת, ועוררה את זעמם של האוהדים

29.5.2020 / 12:07

ארגון אוהדי בית"ר מוחה על ההחלטה לבטל את האירוע מחשש לרעש סביבתי, וטוען שמדובר באפליה: "אלפי ישראלים מתרחצים בים, אבל 100 אוהדי בית"ר הם הבעיה"

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים/פלייר רוני לוי

כעס ב"לה פמיליה" על המשטרה. ארגון אוהדי בית"ר ירושלים תכנן צפייה משותפת במשחק מחר (שבת, 20:45, ספורט 4) נגד הפועל באר שבע לאוהדים בחווה בבאר יעקב עם מסכי ענק - אולם המשטרה לא מאשרת את קיום האירוע. "זה די בשיגרה שהמשטרה שומעת שמדובר באוהדי בית"ר ירושלים ואוהבת להרוס שמחות. לצערנו האירוע שעמלנו עבורו קשות כדי לעשות כיף ולייצר שמחה, בוטל".

המשטרה דרשה מהאוהדים התחייבות לכך שלא יגיעו יותר מ-100 איש למקום, דבר ש"לה פמיליה" הסכימה לו. לאחר מכן עלה חשש שהאירוע יפריע לאנשים שגרים בסמוך למקום והאירוע בוטל. אוהדי בית"ר חזרו וטענו כי ישנו דין שונה להם ודין שונה לשאר, כאשר במספר מקרים אושר לאוהדי הפועל תל אביב להתכנס.

אוהדי בית"ר ירושלים. דני מרון
אוהדי בית"ר והמשטרה שוב במסלול התנגשות/דני מרון

אחד ממארגני האירוע, אוהד בית"ר ירושלים, אמר: "לא באמת הסבירו לנו למה לא נותנים אישור, אז כנראה שמראש לא רצו. דרשו 100 אנשים והתחייבנו לכך, אחר כך פסלו את זה בגלל החשש מרעש סביבתי. הם יודעים כבר מספר שבועות שאנחנו מתכננים את זה, עבדנו קשה מאוד בשביל זה. אם לא היה מדובר באוהדי בית"ר, לא היו מבטלים. 5,000 איש הגיעו למועדון אתמול, אלפים מתרחצים בים, רק 100 אוהדי בית"ר בצפיה משותפת זאת הבעיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully