וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונייטד רוצה את ואן בויטן. באט חזר להתאמן

15.1.2003 / 16:07

פרגוסון, רובסון מניוקאסל ונציגים מארסנל ביקרו באמצע השבוע במארסיי ועקבו אחר רכש עתידי. ניקי באט חזר לאימוני היונייטד ואמר כי הוא מרגיש מוכן בכדי לשחק

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד אלכס פרגוסון ביקר השבוע במארסיי ועקב אחר המגן הצרפתי של רן ניקולאס אסקודה במהלך הפסדה בסטאד וולודרום 2:0 למארסיי. פרגוסון רצה להחתים את המגו בקיץ אך פציעה מנעה את העברתו לאולד טראפורד. ביונייטד הבטיחו אז לנסות להעבירו עם היפתח שוק ההעברות וביקורו של פרגי במארסיי מצביע על רצינותו לגבי החתמת המגן.

פירסומים אחרים קבעו שפרגוסון הגיע להתרשם מהמגן הבלגי של מארסיי דניאל ואן בויטן שהבקיע שער מרהיב במשחק הניצחון על רן. בשחקן מגלה עניין גם ניוקאסל, שמאמנה בובי רובסון נכח באיצטדיון לא רחוק מפרגוסון.

למרות זאת פרגוסון התבטא מספר פעמים על רצונו בחלוץ ופרסומים אחרים טוענים שמנג'ר יונייטד פנה לברצלונה וביקש שינקבו במחיר עבור החלוץ ההולנדי פטריק קלויברט.

ניקי באט חוזר למגרשים

אתר ספורט 5 מוסיף:
ניקי באט, קשרה של מנצ'סטר יונייטד, שב אתמול לשחק אחרי שלושה חודשים בהם שבת מפעילות בשל פציעה בקרסול. באט כבש אתמול שער בניצחון קבוצת המילואים של היונייטד 0:2 על מילואי שפילד וונסדיי ואמר בסיום כי הוא מרגיש מוכן לחזור לפרמיירליג ומקווה לשבת על ספסל הקבוצה במשחקה בשבת מול צ'לסי.

באט: "אני מרגיש טוב מאוד אבל זו החלטה של המנג'ר והמאמן. אני מרגיש טוב, הקרסול נראה טוב ועכשיו העניין הוא שאעשה הרצה במספר משחקים".

על המירוץ לאליפות מול ארסנל אמר הקשר: "ארסנל מובילים את הליגה והם הפייבוריטים אבל אנו במרחק נגיעה ואם נמשיך את הריצה שלנו אז מי יודע?. הם יפסידו נקודות לפני שהעונה תסתיים בגלל שיש הרבה קבוצות טובות בליגה. הכל תלוי במה אנו נוכל לעשות ולצמצם את הנפילות שלנו למינימום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully