וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסטריטיס ויראגוטליס בדרכם לישראל, סטפנוס דדאס נשאר ביוון

27.5.2020 / 9:46

מאמן הפועל תל אביב ועוזר מאמן מכבי תל אביב ישהו בבידוד ויצטרפו באיחור לאימוני קבוצותיהם, כמו גם דניאל סאואנה ממכבי חיפה. מאמן הפועל חולון ממתין לביטול ההגבלות לפני שיחזור ארצה

גל מקל באימון בספרד/באדיבות גל מקל

בסרטון: גל מקל מתעד אימון במלאגה תחת שגרת הקורונה

אחרי שרוב השחקנים הזרים, המיועדים להופיע בחודש הבא בליגת העל, הגיעו לישראל - מגיע תור הרכבת האווירית של המאמנים, אך לא כולם מתכוונים לבוא בשלב זה. 

מאמן הפועל תל אביב יאניס קסטריטיס ועוזר מאמן מכבי תל אביב ואסיליס יראגוטליס עזבו אתמול (שלישי) את יוון, וצפויים לנחות בהמשך היום בארץ אחרי טיסת המשך בפרנקפורט. השניים יידרשו לשהות ב-14 ימי בידוד לפני שיוכלו להצטרף לאימוני קבוצותיהם, וחלק גדול מתקופת ההכנה לחידוש העונה יועבר בלעדיהם.

במכבי הבעיה פחות אקוטית, שכן המאמן הראשי יאניס ספרופולוס נשאר בישראל לאורך כל תקופת הקורונה, ובהפועל תופקד העברת האימונים בידיו של עוזר המאמן ברק לדרר.

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב עם עוזריו ואסיליס יראגוטליס, טים פנינג. ברני ארדוב
מגיע דרך פרנקפורט, היישר לבידוד. יראגוטליס/ברני ארדוב

מי שנשאר בינתיים ביוון, וממתין להודעה על ביטול חובת הבידוד לאזרחים המגיעים ממדינתו ארצה, הוא מאמן הפועל חולון סטפנוס דדאס. במועדון קיבלו את דרישתו שלא לשהות עוד תחת מגבלות, אחרי שכבר נאלץ לשהות בבידוד כשעזב את הארץ.

בינתיים הודיעה יוון כי ב-15 ביוני תפתח את גבולותיה בפני ישראלים החל מ-15 ביוני, ודדאס מקווה להודעה דומה גם מישראל. עמית שרף ישמש בינתיים כמאמן הקבוצה, לפחות עד שהיווני יוכל להצטרף.

דניאל סאואנה, מאמנה של מכבי חיפה, מתעתד להגיע לישראל ביום שני הקרוב. הוא יספיק להעביר רק כמה ימים בודדים של אימונים לפני פתיחת הליגה, ועד אז יוחלף בידי עוזרו עמית בן דוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully