וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איישה קרי מתגוננת אחרי התמונה בביקיני: "גם אמהות זקוקות לאהבה!"

25.5.2020 / 12:32

אשתו של סטף קרי ספגה ביקורות רבות על שהתגאתה בגזרתה החדשה ושכחה שבעבר תקפה נשים שהצטלמו בלבוש מינימלי: "העברתי את כל שנות העשרים של חיי בללדת ובלטפל בתינוקות, ועכשיו זה הזמן שלי לטפל בעצמי"

צילום מסך

איישה קרי נמצאת במרכזה של סערה ברשתות החברתיות, אחרי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה שתי תמונות בביקיני. התמונות עצמן תמימות למדי, אך עצם העובדה שאשתו של סטף קרי פרסמה תמונות כאלה הזכירו לרבים את התקפותיה מהעבר על בחורות שחשפו "יותר מדי" מגופן, והיא מיד הואשמה על ידי עשרות אלפי גולשים בצביעות.

בסוף 2015 כתבה קרי, שהתגאתה בכך שהיא לא עונה להגדרות המקובלות של אשת ספורטאי על: "עוד מישהו בעניין של כמעט לא ללבוש כלום? זה לא הסגנון שלי. אני אוהבת לשמור על הגוף שלי רק לעיניו של מי שצריך לראות אותו". ובציוץ אחר צייצה: "אני מסתכלת על הטרנדים האחרונים באופנה... ותמיד מעדיפה קלאסי על פני טרנדי".

איישה קרי ב-2017. עיבוד תמונה, עיבוד תמונה
איישה קרי עם סטף ב-2017/עיבוד תמונה, עיבוד תמונה

תגובתה של קרי לא איחרה להגיע, כשהיא פרסמה סרטון שלה עצמה בזמן אימון כושר, בו הסבירה את עצמה: "בתקופת הבידוד הורדתי 16 קילו, ושמחתי על כך מאוד. העברתי את כל שנות העשרים של חיי בללדת ובלטפל בתינוקות, ועכשיו זה הזמן שלי לטפל בעצמי. אני נמצאת בחדר הכושר רצוף מאז ינואר, קורעת את עצמי, שיניתי את כל התזונה שלי, גם אמהות זקוקות לאהבה!".

  • עוד באותו נושא:
  • סטפן קרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully