וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה סיני: "אם אני לא יכול להשפיע כמו שאני רוצה, אני מיותר"

25.5.2020 / 8:36

גורמים רבים בהפועל תל אביב דיברו עם היועץ המקצועי במטרה לפשר בינו לבין איציק ניסנוב. סיני שרוצה לבצע שינויים בהתנהלות ולסגור עם שחקנים לעונה הבאה, הסביר: "אני לא כועס, הם הבעלים"

צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: ניר חן

פרט לאיציק ניסנוב כל בעלי הפועל תל אביב והמקורבים למועדון דיברו אתמול (ראשון) עם משה סיני בעקבות הנתק שנוצר בתקופה האחרונה. כולם ניסו להרגיע את היועץ המקצועי וניסו לייצר פגישה בינו לבין איציק ניסנוב כדי שהם יגיעו לעמק השווה ויפתרו את המחלוקות. סיני אמר לכולם: "אני לא עצבני ולא כועס, הם הבעלים. אבל אם לא אוכל להשפיע על דברים כמו שאני רוצה, אז אני מיותר. זה כל הסיפור".

המחלוקות נוגעות בעיקר לאופן ההתנהלות בנושא הקיצוצים מול שחקנים שמסיימים חוזה בסוף מאי, כמו פליפה רודריגס, איאד אבו עביד, ניר לקס ועידן כהן וכמו כן תכנון העונה הבאה, ברמת הקיצוצים וכמות השחקנים הצעירים בסגל. סיני רצה לסגור עם אבו עביד כבר עכשיו ובנוסף לסכם עם עוד שני שחקנים משמעותיים, אך בשלב זה הבעלים מדברים על קבוצה צעירה ועד שלא תהיה ודאות בנוגע לכניסת קהל בעונה הבאה, לא ניתן יהיה להתקדם.

שרון ניסנוב בעלי הפועל תל אביב עם משה סיני נציג הבעלים. דני מרון
במועדון מעריכים שבקרוב הצדיים ייפגשו במטרה ללבן את העניינים. סיני עם שרון ניסנוב/דני מרון

סיני הסביר לכל מי ששוחח עמו אתמול שהוא בסך הכול מעוניין שהדברים ייעשו בצורה מסודרת ומכובדת ושהחלטות מסוימות גורמות לתסיסה ולחוסר מחויבות כללית של שחקנים וזה מסוכן. היועץ המקצועי הוסיף שאם יקשיבו לו וייתנו לו להוביל, הדברים ילכו טוב יותר בלי להוציא יותר כסף.

גורם במועדון הסביר זאת: "סיני רוצה סבלנות, אבל אפשר להבין את הבעלים, הם לחוצים כלכלית מהמצב שנוצר ויודעים שהעניינים יכולים להסתבך מאוד. לכן רוצים לחסוך בכל דבר כמה שיותר מהר". ההערכה היא שהצדדים ייפגשו בימים הקרובים בניסיון ללבן את הדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully