וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי הובר חוזר להפועל חולון, אבו ערישה סיכם בהפועל באר שבע

20.5.2020 / 20:58

אם הליגה הלאומית לא תחזור לפעילות, הרכז ישוב מהשאלה לגליל עליון. אבו ערישה חזר מהמכללות אחרי ארבע שנים, וסיכם לעונה וחצי בבאר שבע

גל מקל באימון בספרד/באדיבות גל מקל

בסרטון: גל מקל מתעד אימון ראשון תחת שגרת הקורונה במלאגה

אחרי בליץ החתמות הזרים, הפועל חולון החזירה היום (רביעי) לשורותיה את רועי הובר. הרכז, שהושאל בתחילת העונה להפועל גליל עליון, ישוב למדים הסגולים בכפוף לכך שהפעילות בליגה הלאומית לא תחודש.

הובר (23, 1.88) העמיד ממוצעים של 17.2 נקודות, 4.1 ריבאונדים ו-5.5 אסיסטים בליגת המשנה, והוא הישראלי הראשון שמצטרף לחולון בעונת המלפפונים המזורזת. קדמו לו ג'ימי הול (ששיחק גם הוא בלאומית, עם מכבי הוד השרון), דזי וושינגטון, שאבון קולמן וג'רמיין לאב.

רועי הובר שחקן הפועל חולון. קובי אליהו
הזדמנות מחודשת בחולון. רועי הובר/קובי אליהו

כפי שדווח בוואלה! ספורט לפני שבוע, המאמנים היוונים שעזבו את ישראל ניצבים בפני בעיה בנוגע לשובם לקראת פתיחת האימונים. סטפנוס דדאס (מאמן חולון), יאניס קסטריטיס (מאמן הפועל תל אביב) וואסיליס יראגוטליס (עוזר מאמן מכבי תל אביב) עומדים בקשר זה עם זה, בניסיון למצוא פתרון למצב המורכב, כשאין טיסות מאתונה לנתב"ג לפחות עד סוף החודש. בשלושת המועדונים ממתינים לחתימה על הסכם בין ישראל ליוון, שבמסגרתו תוסר חובת הבידוד לאזרחים העוברים בין שתי המדינות. ביטול החובה הזו תאפשר למאמנים להגיע בתחילת יוני ולהצטרף מיד להכנות של קבוצותיהם.

* עוד בליגת העל: הפורוורד מוחמד אבו ערישה (2.01, 22) סיכם בהפועל באר שבע לעונה וחצי. אבו ערישה חוזר לישראל מארה"ב לאחר 4 שנים בליגת המכללות שם החל את דרכו בג'קסונוויל מd1 ובשנתיים האחרונות בקנטאקי ווסליאן מליגת המשנה. הפוורוורד הצעיר בוגר אקדמיית הכדורסל בווינגייט עבר בנבחרות הצעירות של ישראל ונחשב עם יציאתו לארה"ב לאחת ההבטחות של הכדורסל הישראלי.
לאחרונה סיים אבו ערישה את לימודיו וחזר לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully