וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ניצחה את הפועל אשקלון 0:3 במשחק אימון

19.5.2020 / 19:45

אלטמן ואבו עביד בישלו אחד לשני, מייקל אולהה דחק את השלישי והאדומים רשמו ניצחון ראשון בתקופת משחקי האימון אחרי החזרה

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

הפועל תל אביב גברה הערב (שלישי) 0:3 על הפועל אשקלון מהליגה הלאומית במשחק האימון השני שלה אחרי החזרה לפעילות. המשחק שהתנהל בחום כבד, חולק לשלושה שלישים והמאמן ניר קלינגר שיתף שחקנים רבים. במשחק האימון הקודם האדומים נפרדו מבני יהודה ב-0:0.

האדומים עלו ליתרון כבר בדקה ה-7, אחרי שאיאד אבו עביד ניצל כדור קרן של עומרי אלטמן כדי לנגוח פנימה. דקה חלפה וזה כבר 0:2, כשהפעם אבו עביד או המבשל ואטלמן הוא הכובש בבעיטה חזקה מקצה הרחבה.

אשקלון הצליחה להגיע למצבים ראשונים בשליש השני, אבל בדקה ה-55 הפועל תל אביב עלתה ל-0:3 כשהכובש הוא לא אחר ממייקל אולהה המאכזב, שעדיין לא מצא את הרשת בליגה. המגן הצעיר דורון ליידנר פרץ באגף, הכדור נבלם לניגרי וזה הבקיע מקרוב.

קלינגר אמר בסיום: "היה משחק טוב מאוד שלנו בשני השלישים הראשונים. השחקנים התנהלו בביטחון עם הכדור וגם מבחינה פיזית נראינו לא רע בכלל. בחלק האחרון קצת הורדנו קצב, אבל עדיין היינו בשליטה במשחק. אני מקווה שנוכל להגיע מוכנים ככל שניתן לפתיחה המחודשת של הליגה. אף אחד מאיתנו, לא המאמנים ולא השחקנים, חווה סיטואציה כזאת של עומס והכנה כל כל מהירה לליגה אחרי הפסקה של חודש וחצי - ולכן נצטרך להיות מאוד יצירתיים כדי להימנע מפציעות חלילה וגם במקביל לשחק ברמה הנדרשת מאיתנו".

שחקני הפועל תל אביב, איאד אבו עביד, עומר דמארי. אתר רשמי הפועל תל אביב, אתר רשמי
שער ובישול. אבו עביד/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל תל אביב

הפועל תל אביב תתארח אצל מכבי חיפה במחזור הפתיחה של הפלייאוף העליון, ב-30 במאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully