וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שועה, עוואד וגרשון בתמונת ההרכב של מכבי חיפה לקראת הפלייאוף

19.5.2020 / 12:20

משחקון פנימי של הירוקים רמז על האפשרות לשינויים ב-11 של מרקו בלבול. בקבוצה מעריכים: רק תפנית דרמטית תגרום לשרי לעזוב בקיץ

צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה

מכבי חיפה תערוך היום (שלישי) ניסוי כלים ראשון מאז החזרה מפגרת הקורונה כשתארח למשחק אימון את הפועל נוף הגליל מהליגה הלאומית בשעה 18:00. המשחק ייערך במתחם האימונים של מחלקת הנוער במגרשי קצף בחיפה ולא בבכפר גלים שנמצא בעיצומו של שזרוע.

אתמול ערכה הקבוצה משחק אימון פנימי שכלל כמה הפתעות בהרכב הראשון. ירדן שועה, מוחמד עוואד ורמי גרשון נכללו בהרכב הראשון של מרקו בלבול, בעוד הרכב המחליפים כלל את ניקיטה רוקאביציה וטרנט סיינסברי, מה שעשוי להיות סימן לבאות. גורמים בקבוצה אמרו שבשלב זה נערכים כל מיני ניסיונות כדי למצוא את ההרכב הנכון במשחקי הפלייאוף שיחלו בעוד שבועיים.

שחקן מכבי חיפה יובל אשכנזי עם ירדן שועה, מוחמד עוואד. קובי אליהו
יפתחו יחד בפלייאוף? שועה ועוואד/קובי אליהו

סיינסברי ורוקאביציה סבלו מפציעות קלות אבל לאט לאט חוזרים לעניינים. לחלוץ יש ביקוש גדול בליגה הסינית ואם מכבי חיפה תקבל הצעה רשמית בסכום גבוה, ייתכן שרוקאביציה יעזוב עם סיום העונה.

צ'ארון שרי מבוקש בטורקיה וסיפר לגורמים בסביבתו שעומדת להגיע אליו הצעה מפתה מאוד. בשלב זה בחיפה לא קיבלו הצעה רשמית על השחקן וגורמים במועדון אמרו ש"צריך לקרות משהו דרמטי מאוד כדי שיאפשרו לשרי לעזוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully