וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואיט: זה היה כמו קריאת השכמה

14.1.2003 / 21:31

לייטון יואיט לא מתרגש מהמשחק הקשה שעבר עליו היום ובטוח ביכולתו ללכת עד הסוף. גם לסרינה היו בעיות: "עשיתי יותר מדי טעויות"

לייטון יואיט לא היה רחוק היום מהפסד במשחק מול מאגנוס לארסון השבדי, כבר בסיבוב הראשון. לארסון לקח שתי מערכות והוכיח כי הוא עדיין טניסאי מצויין, שפציעות ארוכות שעבר במהלך הקריירה מנעו ממנו מיקום גבוה הרבה יותר בדירוג ה-ATP.

"בשבילי ניצחון זה ניצחון," אמר יואיט לאחר המשחק. "לא הרגשתי שאני משחק את הטניס הרגיל שלי, אבל אם חושבים על זה, הרי שהמערכות שכן לקחתי היו יחסית קלות (2:6, 3:6, 1:6), למרות שהיו לי הזדמנויות לגמור את המשחק קודם לכן.

יואיט בכל זאת נתן מחמאות ליריבו: "אני חושב שמאגנוס שיחק מצויין יחסית לשחקן שבקושי השתתף בטורנירים בשנה שעברה. אני חושב שהוא ללא ספק אחד מהשחקנים הטובים ביותר שעלו מהמוקדמות, רק בשל העובדה שהוא לא פחד. הוא שיחק מול המדורג מס' 1 בעולם, במגרש המרכזי, מול קהל עויין ובכל זאת נתן הצגה חסרת מורא. כל אחד משאר ה-15 שעלו מהמוקדמות היה בוודאי פוחד הרבה יותר ממאגנוס."

גם המדורגת הראשונה אצל הנשים, סרינה וויליאמס, התקשתה היום במיוחד והיתה על סף הדחה מוקדמת ע"י אמילי לויט הצרפתייה. אחרי שהבטיחה לעשות הכל על מנת לסיים את עונת 2003 ללא הפסד, ניצחה סרינה בסופו של דבר 6:3, 6:7, 5:7 ועלתה לסיבוב השני.

בסיום אמרה האחות הצעירה לבית וויליאמס: "עשיתי יותר מדי טעויות. לא שיחקתי אפילו קרוב לרמה הרגילה שלי. הייתי לחוצה מדי, לא תקפתי מספיק, בקיצור לא עשיתי את הדברים שהייתי צריכה לעשות. לעובדה שהיריבה שלי שמאלית לא היתה השפעה - אני פשוט הייתי חלשה היום."

לגבי אורכה של העונה אמרה המדורגת מס' 1 בעולם, כי היא ללא ספק ארוכה ומתישה מדי: "צריך לשמור על הריכוז מדי סיבוב, מדי טורניר ואז צריך לצאת ממנו ואז שוב צריך לחזור אליו וזה קשה. אני חושבת שכשסטפי גראף שיחקה - היו פחות טורנירים והיה יותר קל."

סרינה נשאלה על העיצוב שלה בחצאית שלבשה וגם על הגלולה שלקחה כמעט מיד עם פתיחת המשחק: "הגלולה הקלה על הכאבים שחשתי בברכי. לקחתי אותה אחרי המשחקון השני אם אינני טועה ולקח לה כ-25 דקות להיקלט אצלי בגוף. היא עזרה לי ובסופו של דבר ניצחתי."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully