וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: מהראן ראדי לא מגיע לאימונים, מתיחות בינו להנהלה

גורמים במועדון מספרים שהקשר טוען לכספים שלא שולמו לו ועדיין לא הגיע למתווה עם ההנהלה. בשל כך הוא נעדר מהאימונים ובקבוצה חוששים מפגיעה מקצועית: "אחד ההשחקנים החשובים בקבוצה. חשוב שיסתדרו מהר"

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: אימון מכבי תל אביב

שחקן בני סכנין מהראן ראדי לא מגיע לאימוני הקבוצה בשל מתיחות בינו לבין הנהלת המועדון. הקשר הוותיק עדיין לא הגיע לסיכום על מתווה הקיצוץ שדורשים בהנהלת בקבוצה, ובנוסף, גורמים במועדון סיפרו שהוא טוען לכספים שעדיין חייבים לו. ראדי עצמו טען בפני מקורביו שהוא פצוע, וזו הסיבה העיקרית להיעדרותו.

בשלב זה ראדי לא מתאמן עם חבריו לקבוצה. מדובר במכה קשה מקצועית לסכנין, ששואפת לחזור לליגת העל. "אין ספק שראדי הוא אחד השחקנים הכי חשובים בקבוצה", אמר גורם בקבוצה, "חשוב מאוד שיסתדרו איתו כמה שיותר מהר, כדי שייכנס לכושר וייקח חלק במשחקי הפלייאוף".

ראדי עבר לסכנין אחרי עונות מצוינות במכבי תל אביב ובהפועל באר שבע ולאחר שש זכיות ברציפות באליפות. הקשר ירד עם סכנין לליגה הלאומית ולפני היציאה לפגרת הקורונה הציג יכולת טובה מאוד. בהנהלה עושים מאמצים להגיע עימו לסיכום, וגם בצוות המקצועי מפעילים לחץ שהשחקן יחזור לאימונים באופן מיידי.

מהראן ראדי, בני סכנין. קובי אליהו
ניסיונות הגישור יביאו לסיכום? ראדי/קובי אליהו

בעניין אחר, יושב ראש המועדון מוחמד אבו יונס צפוי להיות מזומן למשטרה למסירת עדות נוספת בנוגע לירי שהיה לעבר ביתו. במשטרה עצרו מספר חשודים וההערכות הראשוניות שהאירוע לא קשור לספורט התחזקו. ככל הנראה, הירי קשור לעיסוקיו הפרטיים של אבו יונס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully