וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשון לציון השהתה את ההסכם עם קלאודמיר, שעאבן ושריח לא הופיעו לאימון ולא ימשיכו

18.5.2020 / 11:49

במועדון יבדקו אפשרות משפטית להשתחרר מחוזהו של הברזילאי. השניים לא הגיעו לאימון בשל אי הסכמות לגבי שכר חודש יוני, וקיבלו מכתב על הפרה בוטה של החוזה וסיום התקשרות

דוברות בית"ר ירושלים

בווידאו: בית"ר ירושלים עורכת אימון ראשון עם מגע מלא

עם חזרת הכדורגל הישראלי לאימונים מלאים והשיבה מחל"ת של קבוצות הליגה הלאומית, החלו מגעים בין הקבוצות לשחקנים בנוגע לשכר חודש יוני, היות וכמעט כולם חתומים על חוזים עד ל-31 במאי.

הבעיה הזאת קיימת אצל לא מעט קבוצות, אולם בכל ייעוץ משפטי שלקחו שחקנים הובהר להם כי הם מחויבים להגיע לאימונים עד ה-31 במאי, גם אם אין הבנות בנוגע לשכר של חודש יוני.

בהפועל ראשון לציון החלו בשבוע שעבר שיחות בין המנכ"ל משה דמאיו לנציגי השחקנים בנושא. לאחר כמה ימים של עליות וירידות, ביום חמישי האחרון הגיעו הצדדים להסכם בנוגע ליוני. באותו יום התקיים אימון ממנו נעדרו אחמד שעאבן ואכרם שריח, על אף שקיבלו התראה על כך. בעקבות כך, נשלח לשניים מכתב מהמועדון לפיו הם הפרו הסכם בצורה בוטה, ועל כן הם משוחררים.

וובה בראון, קלאודמיר שחקני הפועל ראשון לציון מול עלי מוחמד שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
קלאודמיר/דני מרון

בראשון לציון הודיע לקלאודמיר כי הם משהים את ההסכם עימו החל מה-15 למרץ ובודקים את כל האפשרויות המשפטיות לגרוע את השחקן מהקבוצה בעקבות משבר הקורונה העולמי. אם לא יצליחו, יצטרכו במועדון לקבל החלטה באם להשיבו לסגל או לנסות להגיע עימו להבנות כספיות ולסיים את ההתקשרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully