וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר מעריכים: כרטיס לאירופה ישפיע בצורה משמעותית על התקציב

17.5.2020 / 9:38

במועדון מבינים שהדרך לתקציב ראוי בעונה הבאה עוברת בהשגת הכרטיס לליגה האירופית. פלומן וקונטה לא בתוכנית העתידיות ויימכרו בוודאות, מכירת מוחמד וגרסיה בהמתנה לינואר או לקיץ הבא

דוברות בית"ר ירושלים

דריכות מיוחדת בבית"ר ירושלים לקראת המשחק הראשון בפלייאוף העליון נגד הפועל באר שבע. בקבוצה מאמינים שהיריבה מבירת הנגב היא המתחרה העיקרית שלה בקרב על המקום השלישי ועל הכרטיס לאירופה, ומייחסים חשיבות רבה למשחק.

בקבוצה מעריכים כי השגת כרטיס לאירופה עשויה להשפיע משמעותית על התקציב בעונה הבאה. כל סיבוב שתעבור הקבוצה במסגרת האירופית יהיה שווה לה יותר ממיליון שקל, ובתקציב המקוצץ שמתוכנן בבית"ר בעונה הבאה מדובר בסכום משמעותי. בבית"ר ציינו כי הקבוצה הכניסה למעלה משישה מיליון שקל בפעם האחרונה שרשמה קמפיין אירופי מכובד, כשהעפילה ב-2016 לשלב פלייאוף הליגה האירופית והודחה על ידי סנט אטיין.

משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הכל תלוי באירופה. משה חוגג/ברני ארדוב

בבית"ר מתכוננים לקיצוץ רוחבי בעונה הבאה, אך בסופו של תהליך המטרה תהיה להעמיד תקציב בגובה 35-40 מיליון שקל מבלי לפרק את כל הסגל. בתכניות התקציביות של בית"ר לא נכללים פרדי פלומן ואנטואן קונטה, שניים שאמורים להימכר בקיץ כמעט בוודאות. חוזיהם של עלי מוחמד וליוואי גרסיה נלקחים בחשבון, ובבית"ר מאמינים שיהיה קשה למכור את השניים הקיץ במחיר ראוי. ייתכן שבית"ר תמתין לינואר או לקיץ הבא כדי למכור אותם.

הנחת העבודה של בית"ר היא שהקהל יחזור למגרשים בעונה הבאה, ושאם אם לא תותר כניסת אוהדים הליגה כלל לא תיפתח. בבית"ר אפילו מקווים כי כבר העונה הקהל יחזור במתכונת מסוימת. "אם כל המשק נפתח, עד יוני אפשר יהיה לייצר מצב שבו ניתן יהיה להכניס קהל בתפוסה חלקית של האיצטדיון. זה לא בשמים, המצב בארץ משתפר מיום ליום", אמרו במועדון.

בית"ר הודיעה היום על החתמתו של אושר זכאי בן ה-17, שחקן נבחרת הנוער שמגיע ממכבי פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully