וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירקטוריון האיצטדיון בחיפה יתכנס לדון בדמי השימוש על רקע המתיחות

16.5.2020 / 9:00

אחרי שנתנה הנחה של כמעט 50 אחוז, בעירייה ידונו בבקשתן של מכבי והפועל חיפה לשימוש חינם באצטדיון בפלייאוף העליון. יו"ר האיצטדיון צ'יזיק: "לא רק צד אחד נכנס תחת האלונקה". עיריית עפולה הזמינה את מכבי חיפה לארח אצלה ללא עלות

צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה

דירקטוריון האיצטדיון העירוני בחיפה יתכנס מחר (ראשון) כדי לדון בבקשה של הקבוצות הבכירות של העיר, הפועל ומכבי חיפה, לארח את המשחקים הביתיים של הקבוצות במסגרת משחקי הפלייאוף העליון ללא דמי שימוש - כפי שקורה בעיריות באר שבע, תל אביב ופתח תקווה.

משחק בסמי עופר בין מכבי חיפה לבין הפועל באר שבע, מרץ 2020. שלמה וייס, מערכת וואלה!
מכבי והפועל חיפה מאוכזבות מאוד מהעירייה/מערכת וואלה!, שלמה וייס

ההערכה היא שבעיריית חיפה לא יאשרו שימוש ללא עלות בכלל אך יבצעו הנחה משמעותית. אתמול דיבר ב"רדיו חיפה" מנכ"ל מכבי חיפה לשעבר ויו"ר דירקטוריון האיצטדיון בהווה, איתמר צ'יזיק, והתייחס לדברים: "במקום מעל ל-30 אלף שמשלמים בכל משחק, הצענו לקבוצות הנחה ושישחקו ב-18 אלף שקל למשחק".

צ'יזיק אף דיבר על עזרה שנותנים לקבוצות ואמר: "אני יודע מה זה המושג הזה 'להיכנס תחת האלונקה', ולא רק צד אחד נכנס. אנחנו עוזרים לקבוצות בהרבה דרכים". כשנשאל האם מדובר בעזרה גם בנוגע לחובות עבר ענה: "כן. גם בנושא זה".

כזכור לפני כשבוע התריעו בהנהלת האיצטדיון בפני הפועל חיפה על חובות וכעת רמז צ'יזיק שגם במכבי חיפה מודעים לנושא זה ושבעירייה באים לקראת המועדונים. יצוין שבשני המועדונים הבהירו שאין להם חובות ושכל השיקים נמצאים אצל הנהלת האיצטדיון.

אגב בעיריית עפולה הזמינו את מכבי חיפה לשחק ללא עלות באיצטדיון העירוני בעפולה אך נכון לעכשיו עושה רושם ששתי הקבוצות ישחקו באיצטדיון בחיפה וזאת למרות אכזבה אדירה של שני המועדונים מהעובדה שבעירייה עד כה לא יישרו קו עם רוב העיריות הגדולות האחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully