וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקופצת דריה קלישינה: "הציעו לי להפוך לנערת ליווי. ככה אני נראית?"

14.5.2020 / 13:16

הרוסייה, סגנית אלופת העולם בקפיצה לרוחק, טוענת שקיבלה הצעה של מאות אלפי דולרים להפוך לנערת ליווי, ומתחרטת על התמונות החושפניות שלה מהעבר

לוחמת ה-UFC פייג' ואנזאנט מתאמנת בעירום/Instagram @paigevanzant

בווידאו: לוחמת ה-UFC פייג' ואנזאנט

דריה קלישינה, סגנית אלופת העולם בקפיצה לרוחק, גילתה שהיא קיבלה הצעות בארה"ב להפוך לנערת ליווי, וטענה שהייתה בהלם כשקיבלה את הפנייה. הרוסייה בת ה-29, שזכתה במדליית הכסף באליפות העולם בלונדון ב-2017, מתגוררת כיום בארה"ב, ומספרת איך קיבלה הצעה מאדם שהסביר לה שתוכל להרוויח מאות אלפי דולרים בחודש.

"אתה מאמין?", אמרה בריאיון ברוסיה, "הציעלו לי לתת שירותי ליווי. זה היה לפני כמה חודשים, הייתי ממש בשוק. קיבלתי הודעה באינסטגרם מאדם שאני לא מכירה. אני לא רגילה להגיב בגסות, אז דחיתי את ההצעה בנימוס.

"כתבתי, 'לא תודה, לא מעוניינת בזה. אבל הוא המשיך. 'הו בבקשה, אל תסרבי לזה, את לא מכירה את התנאים, אני מציע לך המון כסף', הוא אמר שאני יכולה להרוויח 200 אלף דולר בחודש. ואני רק חשבתי - האם אני באמת נראית אחת שיכולה להיות נערת ליווי?".

כמו כן, קלישינה, בעבר אלופת אירופה באולמות, הודתה שהיא מצטערת על סשן של תמונות סקסיות שערכה למגזין גברים ברוסיה בצעירותה. "אני אוהבת את הגוף שלי, אין לי במה להתבייש, אבל התמונות האלה היו קצת יותר מדי בשבילי. אני מרגישה יותר בטוחה בעצמי עם בגדים, אבל אז נדרשתי להתפשט. הרגשתי לא נוח, וזה סימן ברור שמשהו לא בסדר".

לטענתה, "לכל אחד יש טעות של נעורים. ושוב, זאת השיטה ברוסיה. מייעדים אותך למשהו ואומרים לך לעשות את זה. ואתה עושה את זה בלי לחשוב. אחר כך זה יכול להרוס לך את הקריירה, או לקחת אותה למקום אחר. ככה זה היה. היום הייתי מסרבת ב-200 אחוז".

  • עוד באותו נושא:
  • אתלטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully