וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: יוסי בניון ייפגש עם השחקנים שמסיימים חוזה בסוף מאי

13.5.2020 / 16:10

במועדון לוקחים בחשבון אפשרות שחלק מהשחקנים לא ישחקו בחודש יוני, אבל מאמינים שהנושא יוסדר. בחמישי בבוקר: משחק אימון בנתניה, קונטה ואזולאי יעמדו לרשותו של רוני לוי

דוברות בית"ר ירושלים

בווידאו: בית"ר ירושלים באימון מלא ראשון

בית"ר ירושלים תערוך ניסוי כלים ראשון לאחר פגרת הקורונה כאשר תפגוש מחר (חמישי) ב-09:30 בנתניה את הקבוצה המקומית למשחק אימון. רוני לוי מתכוון לתת דקות לכל שחקני הסגל כדי להוריד חלודה, כאשר בבית"ר בסך הכול מרוצים ממצבם הגופני של השחקנים עד עתה. אנטואן קונטה, שסבל מרגישות, חזר לאימונים מלאים ויעמוד לרשותו של המאמן מחר, כמו גם שלומי אזולאי שהחמיץ מספר אימונים בשבוע האחרון בשל לידת בנו.

המנהל המקצועי יוסי בניון אמור לשבת עם השחקנים שמסיימים חוזה בסוף מאי ולהבין את כוונותיהם לגבי חודש יוני. על אף שבבית"ר מעוניינים כי שחקנים כמו טל בן חיים ואורי מגבו ישלימו את העונה ללא תוספת שכר, ייתכן כי הדברים לא יהיו פשוטים ויצטרכו להגיע עמם להסכמות. בבית"ר גם לוקחים בחשבון כי שחקנים שלא יגיעו להבנות עשויים שלא לשחק בחודש יוני, אך מאמינים שהנושא יוסדר כבר בשבוע הקרוב.

השחקן נתן בוזגלו עם מנכ"ל בית"ר ירושלים מוני ברוש. דוברות בית"ר ירושלים, אתר רשמי
רכש מנהריה. נתן בוזגלו עם מוני ברוש/אתר רשמי, דוברות בית"ר ירושלים

היום הודיעה הקבוצה על החתמתו של שחקן קבוצת הנוער של מכבי נהריה, נתן בוזגלו בן ה-15. החתמת השחקן היא במסגרת שיתוף פעולה עם מכבי נהריה. במסגרת ההסכם, תהיה לבית"ר אפשרות לקבל זכות ראשונים על שחקנים מקבוצת הנוער של המועדון, עזרה הדדית והמשך הפיתוח של המועדון מהצפון. בוזגלו יתגורר בפנימיה של חוות הנוער הציונית בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully