וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון נבנית מחדש: דזי וושינגטון חתם, ג'ימי הול מתקרב

13.5.2020 / 15:27

לאחר ששלושת הזרים סירבו לחזור לקראת חידוש ליגת העל, החתימה הקבוצה את הסקורר שהופיע העונה בליגה השנייה בטורקיה וקלע 26.5 נקודות למשחק. לסגולים יש אופציה עליו גם לעונה הבאה. מלך הריבאונדים של הלאומית מתקרב

גל מקל באימון בספרד/באדיבות גל מקל

בסרטון: גל מקל מתאמן תחת שגרת הקורונה במלאגה

הפועל חולון תיאלץ לבנות מחדש את מצבת הזרים שלה, לקראת חידוש משחקי ליגת העל בחודש הבא. לאחר שמני האריס, מרקוס פוסטר וריאן תומפסון סירבו לחזור, הקבוצה החתימה היום (רביעי) את הגארד דזי וושינגטון.

וושינגטון (28, 1.88) שיחק העונה באנאדולו אנקרה מהליגה השנייה בטורקיה, והעמיד ממוצעים של 26.5 נקודות, 4.2 ריבאונדים ו-5.5 אסיסטים למשחק. בחולון מקווים לבחון אותו כזר אפשרי גם לקראת העונה הבאה, והחתימו אותו על אופציית הארכה בחוזה.

שחקן הפועל חולון, מרכוס פוסטר. ברני ארדוב
הזרים המקוריים סיימו את דרכם. מרקוס פוסטר/ברני ארדוב

גורלה של הקבוצה יוכרע במחזור ההשלמה שנותר מהסיבוב השני, ורק אחריו היא תדע אם היא תשחק עם מכבי תל אביב, הפועל ירושלים ומכבי ראשון לציון בבית העליון (במידה שתסיים רביעית) או שתגיע מהמקום החמישי לבית התחתון.

במסגרת בניית הסגל תחפש חולון אחר שחקנים נוספים, ומי שקרוב להצטרף הוא מלך הריבאונדים של הליגה הלאומית, ג'ימי הול, ששיחק העונה במכבי הוד השרון. ג'ו אלכסנדר נמצא בישראל, אבל עדיין לא ברור אם ימשיך בקבוצה, לאחר שהגיע עמה להסדר על סיום ההתקשרות בתחילת משבר הקורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully