וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם כשיהיה בן 41, לואיס סקולה "רוצה לשחק באולימפיאדה"

13.5.2020 / 14:47

אגדת הכדורסל מארגנטינה, שחגג לאחרונה את יום הולדתו ה-40, לא נותן לדחיית המשחקים לשבור אותו. "הרעיון שלי היה ונותר להופיע בטוקיו, ואני לא רואה סיבה שזה לא יקרה"

גל מקל באימון בספרד/באדיבות גל מקל

בסרטון: גל מקל מתאמן תחת שגרת הקורונה במלאגה

לואיס סקולה חזר העונה במפתיע ליורוליג, אחרי 13 שנות היעדרות, במטרה אחת: להאריך את הקריירה כדי להספיק ולהופיע באולימפיאדת טוקיו 2020 לפני שיפרוש. אם חשבתם לרגע שדחיית המשחקים האולימפיים בשנה תקלקל את תוכניותיו של הסופרסטאר הארגנטינאי, נראה כי הוא נחוש לעמוד במטרה שהציב לעצמו.

סקולה, שחגג את יום הולדתו ה-40 לפני שבועיים, אמר לתקשורת בארצו: "למען האמת, הרעיון שלי היה ונותר להופיע בטוקיו, ואני אשמח לעשות זאת. אם הכל יהיה בסדר, אני לא רואה סיבה שלא אשחק באולימפיאדה". 

לואיס סקולה ארמאני מילאנו. דני מרון
"אם יהיו לי אפשרויות טובות, אולי אמשיך לשחק", אמר סקולה עוד לפני הקורונה/דני מרון

הפורוורד/סנטר הוותיק נשאר באיטליה, על אף ביטול הליגה המקומית, כדי שיהיה זמין למקרה שהיורוליג תחליט בעוד שבועיים על חידוש משחקיה בקיץ. ב-28 הופעות במדי אולימפיה מילאנו הוא העמיד ממוצעים של 9.2 נקודות ו-4.4 ריבאונדים למשחק.

"קשה לי מאוד לדמיין את עצמי לא משחק כדורסל", הודה סקולה בריאיון לוואלה! ספורט כשביקר עם המילאנזים בתל אביב, לפני ארבעה חודשים. "אני על המגרש מ-1987, התחלתי לשחק באופן מקצועי ב-1995. עברו המון שנים, וכל דבר אחר שאעשה יהיה מוזר בשבילי, אבל אני מבין שזה יקרה. אני לא יודע אם כבר בעונה הבאה. אם יהיו לי אפשרויות טובות, אולי אמשיך לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully