וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין טאפוקו טוען: החוזה בהפועל חיפה כולל דברים שלא סוכמו איתי

13.5.2020 / 11:15

השחקן נדהם לראות שמשכורת מרץ שלו קוצצה, על אף שלטענתו מעולם לא נתן הסכמתו לכך ובודק האם שונו בחוזה סעיפים ללא ידיעתו. גורם בהפועל חיפה מכחיש שינויים בחוזה

דוברות בית"ר ירושלים

קשרה של הפועל חיפה קווין טאפוקו שלח מכתב חריף מאוד להנהלה, ובו טענות קשות כנגד התנהלות המועדון בעניינו. המכתב נשלח לאחר שלטענת טאפוקו הוא קיבל משכורת מקוצצת על חודש מרץ, וזאת למרות שלא הגיע לסיכום על כך עם ראשי המועדון. כזכור, השחקנים הזרים לא הסכימו למתווה של חמישים אחוזים קיצוץ ולא הוצאו לחל"ת שכן שחקנים שאינם אזרחי ישראל לא יכולים לצאת לחל"ת.

טאפוקו, שמחכה לקבלת את משכורת אפריל שאמורה להתקבל בימים הקרובים כדי לגלות האם גם היא קוצצה, דרש באמצעות עורך דינו שרבל ג'ובראן לקבל את החוזה המופקד בבקרת התקציבים ואכן אנשי הבקרה העבירו לידי השחקן את החוזה.

קווין טאפוקו שחקן הפועל חיפה. דני מרון
זועם. טאפוקו/דני מרון

גורם המעורה במחלוקת בין טאפוקו להנהלת חיפה טען שבמכתב ששלח טאפוקו הוא ציין שגילה לכאורה שאחד מהסעיפים הוספו לחוזה ללא ידיעתו ולאחר שסיכם על כל שאר התנאים. גורם בחיפה הכחיש שדבר כזה קרה והסביר שכל החוזים מופקדים לאחר עיון של השחקן ונציגיו בחוזה, בדיוק כפי שקרה במקרה טאפוקו. כעת מחכה טאפוקו לתשובה מאנשי חיפה, ושוקל לפנות למוסדות משפטיים אם לא יקבל תשובות ראיות מבחינתו.

עורך דינו של טאפוקו סירב להתייחס לדברים ואמר: "אנחנו מתנהלים ישירות עם בא כוחה של הקבוצה על הדברים ולא בתקשורת".

תגובת הפועל חיפה תובא לכשתתקבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully