וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם שתי כוכבות ריאליטי: שחקן פרמיירליג נוסף שבר את הסגר

12.5.2020 / 17:43

מורגן גיבס-וייט הגיע למסיבה ביתית אליה הוזמנו גם סלבס מהתכנית Love Island. וולבס עדיין לא הודיעה אם תעניש את הקשר

חשבון הטוויטר הרשמי של מילאן

בווידאו: מילאן חזרה לאימונים

כדורגלני הפרמיירליג ממשיכים לעבור על הנחיות הסגר בבריטניה וכעת הגיע תורו של מורגן גיבס-וייט. קשרה בן ה-21 של וולבס, צולם מבלה עם חברים במסיבה בבית פרטי, אליה הגיעו גם כוכבות תכנית הריאליטי Love Island, ג'ורג'יה סטיל ואלמה פזאר.

גיבס-וייט השתתף בסרטון שמעודד את האזרחים להישאר בבתיהם בסוף מרץ, אבל זה כמובן לא הפריע לו לעבור על ההנחיות אחרי כמה שבועות. בסרטון נראה הכדורגלן אומר: "בבקשה הישארו בבתים ותצאו רק אם זה הכרחי. זה זמן לבידוד, ריחוק חברתי ותמיכה ב-NHS (ארגון הבריאות הבריטי). הם נשארים בעבודה בשבילנו - בואו נשאר בבית בשבילם".

גיבס-וייט שיחק בכל נבחרות הנוער והנבחרות הצעירות של אנגליה. בעונה שעברה הוא רשם 26 הופעות בפרמיירליג, אבל העונה שותף בארבעה משחקי ליגה בלבד.

מורגן גיבס-וייט, שחקן וולבס. GettyImages
העבריין התורן. גיבס-וייט/GettyImages

גם ג'ורג'יה סטיל הגיעה למסיבה

View this post on Instagram

This ones for you

A post shared by Georgia Steel (@geesteelx) on

וזו אלמה פזאר

רשימת "עברייני הסגר" של הפרמיירליג הולכת ומתארכת מדי כמה ימים. מואיז קן ערך מסיבה בביתו בהשתתפות דוגמניות וצפוי לספוג מאברטון קנס של כ-100 אלף ליש"ט. קייל ווקר שבר את הסגר כמה פעמים, בין היתר בשביל לערוך אורגיה בביתו וכמובן לא נשכח את קשר אסטון וילה, ג'ק גריליש, שהתנגש עם הרכב שלו במכונית חונה. שחקנים נוספים, בעיקר מטוטנהאם, עברו על ההנחיות כשהתאמנו קרוב אחד לשני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully