וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: סלליך צפוי להישאר, מאבוקה יתבקש לקצץ, שינויים במחלקת הנוער

12.5.2020 / 11:03

הקשר יקבל הצעה להאריך את חוזהו, המגן לו יוצע חוזה נמוך יותר עשוי להעדיף לעזוב. לואיס ויסנטה מתאו מתכנן להצעיר את מאמני המחלקה, בנו של יניב כהן יצטרף, אברהם אבוקרט יעבור לנוף הגליל?

צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה

מחלקת הנוער של מכבי חיפה צפויה לעבור שינויים לא מעטים במצבת המאמנים, כאשר מחר (רביעי) יתקיימו פגישות עם מאמני המחלקה על מנת לקבל החלטות לגבי העונה הבאה. המנהל המקצועי לואיס ויסנטה מתאו מתכוון להצעיר את מאמני המחלקה וייתכן שחלק מהמאמנים הוותיקים ימצאו את עצמם בחוץ. אחד מאלו שעשוי לסיים את תפקידו הוא יוסי צרפתי, כאשר מאמן נערים א' ושחקן העבר של המועדון אברהם אבוקרט עשוי גם כן לעבור להפועל נוף הגליל.

כידוע, בין נוף הגליל לחיפה קיים שיתוף פעולה וייתכן שבמסגרתו אבוקרט יעבור לקבוצת הנוער של נוף הגליל שתכלול גם לא מעט שחקנים ששיחקו השנה תחתיו במחלקת הנוער הירוקה. אם הדברים לא יסתדרו אבוקרט עשוי להישאר במחלקה כמאמן אחת מקבוצות הנערים ויש גם תסריט בו ימצא עצמו המאמן הוותיק מחוץ למערכת אם ההצעות של הירוקים שעומדות על הפרק מבחינתו לא יתממשו.

אברהם אבוקרט, טורניר לזכר אבי רן. אדריאן הרבשטיין
יישאר בחוץ? אברהם אבוקרט/אדריאן הרבשטיין

מנגד, מי שצפוי להתמנות למאמן במחלקה הוא בנו של מנכ"ל המחלקה ב-13 השנים האחרונות יניב כהן. בנו, בר כהן שמאמן במחלקת הנוער של המועדון החיפאי מ.כ נווה יוסף צפוי לקבל את המינוי וזאת למרות שכהן האב סיים את תפקידו במחלקה אחרי שנים ארוכות. בנוסף, השכר של מרבית המאמנים במחלקה יקוצץ כאשר המנהל המקצועי הספרדי בעצמו החליט לקצץ חלק משכרו כחלק מהתייעלות המערכת וצפוי לסגור על כך עם ראשי המועדון.

בינתיים בקבוצה הבוגרת ממשיכים באימונים ובמקביל עוסקים בהכנות לעונה הבאה. מרקו בלבול עדיין לא זכה לחוזה חדש ונראה שהחלטה סופית תתקבל תוך כדי משחקי הפלייאוף כאשר גם לגבי חלק מהשחקנים תתקבל החלטה לאחר משחקי הפלייאוף. ארנסט מאבוקה וסינטאיהו סלליך יזכו להצעה מחודשת להאריך את חוזיהם, אך ההערכה שייתכן והמגן הימני שיתבקש לקצץ בשכרו יעדיף לעזוב, בעוד שבנוגע לסלליך ההערכה היא שהקשר יישאר במועדון.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully