וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תשלם לשחקנים 50% משכרם עבור חודש יוני

12.5.2020 / 9:41

מדובר בשחקנים בעלי חוזים גם לעונה הבאה. לגבי אלה המסיימים חוזה, ביניהם דמארי ופרסמן, ייערכו שיחות. בבית"ר מצפים מהשחקנים המסיימים חוזה להשלים את העונה ללא משכורת נוספת

דוברות בית"ר ירושלים

סוגיית משכורות חודש יוני ממשיכה להעסיק את קבוצות ליגת העל לקראת חזרת הליגה בסוף החודש. בהפועל תל אביב, בה סיכמו עם השחקנים על קיצוץ של 50% לחודשים מרץ, אפריל ומאי, מתכוונים לשלם 50% משכר יוני לכל אלה שיש להם חוזים לעונה הבאה. לאוראל דגני ישנו חוזה לפיו יזכה לשכר לכל אורך 12 החודשים של השנה ולכן הוא אמור לקבל שכר מלא.

במקביל, במועדון יישבו עם שחקנים המסיימים חוזה, ביניהם עומר דמארי ומרווין פרסמן ועבאדי פרחאת, שלא התקבלה עדיין החלטה באם ימשיכו בשנה הבאה, וינסו לסכם עימם על הסכם לחודש יוני ומחצית מיולי. השחקנים מוכנים לבוא לקראת המועדון אך לא יישארו אם יהיה מדובר בקיצוץ שכר קיצוני ביחס למה שהרוויחו.

עומר דמארי אימון הפועל תל אביב. אתר רשמי, אתר רשמי
עדיין לא התקבלה החלטה. עומר דמארי/אתר רשמי, אתר רשמי

בבית"ר ירושלים ישנם מספר שחקנים שמסיימים חוזה במאי, ביניהם טל בן חיים, אופיר קריאף ואורי מגבו. מבחינת בית"ר, היא קיצצה לשחקנים את האחוז הנמוך ביותר בליגת העל ושילמה שכר בזמן שלא עבדו, ולכן מצפה מכל שחקן ושחקן להשלים את העונה. כמובן שבית"ר תצטרך לחתום עם כל שחקן עם הסכם ולעגן אותו בביטוח, אך עקרונית אין כוונה בשלב זה לתת שכר נוסף עבור חודש יוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully