וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הסרטון המיני: כתב אישום נגד הכדורגלן בר מזרחי

10.5.2020 / 18:13

יותר משנתיים לאחר שהופץ הסרטון בווטסאפ והוביל לסערה גדולה סביב אנתוני וארן, מואשם מזרחי כי צילם את הבחורה בדצמבר 2015 ללא הסכמתה

צילום: ברני ארדוב עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ימי החקירה

יותר משנתיים אחרי פרשת הסרטון של אנתוני וארן, הגישה פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) כתב אישום לבית משפט השלום בפתח תקוה נגד הכדורגלן בר מזרחי, 25, בגין פגיעה בפרטיות. כזכור, בסרטון נראה וארן יחד עם כמה משחקני הפועל ירושלים בזמנו, כשהם מבצעים אקטים מיניים מבזים בצעירה.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד יצחק מורדוך, בין מזרחי לבין המתלוננת הייתה היכרות מוקדמת. ב-7 בדצמבר 2015 הוא פגש אותה יחד עם אחרים באקראי במועדון בתל אביב, ולאחר מכן הצעירה התלוותה עמם לבית הנאשם, שם קיימה יחסי מין בהסכמה איתו ועם אחד האחרים. "בשלב מסוים במהלך שהייתה בביתו של הנאשם", נכתב בכתב האישום, "הוא הסריט אותה במהלך סיטואציה אינטימית, וזאת מבלי לקבל את הסכמתה. זמן מה לאחר מכן, שלח הנאשם את הסרטון לאחרים באמצעות יישומון הווטסאפ. ביום 14.3.2018 הופץ הסרטון ברשתות החברתיות".

הכדורגלן בר מזרחי. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
בר מזרחי/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

בר מזרחי החל את דרכו ככדורגלן בהפועל פתח תקוה ב-2013 ולאחר מכן שיחק גם בהפועל ירושלים (בתקופה בה אירע המקרה), הפועל קטמון, מכבי יבנה, מ.ס. כפר קאסם, הפועל מחנה יהודה, עמישב פתח תקוה והעונה בקרית אונו מליגה ב'.

המשטרה פתחה בזמנו בחקירה פלילית, כשווארן וחבריו נחקרו ושוחררו בתנאים מגבילים לאחר שהצעירה הודתה כי היחסים היו בהסכמה. החלוץ שנמצא כיום בהפועל באר שבע ואז בבית"ר ירושלים, רצה לתבוע את אלו שמיהרו להכפיש אותו בתקשורת וברשתות החברתיות. בסופו של דבר, מזרחי שתיעד את האירוע הוא היחיד נגדו ננקטו צעדים משפטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully