וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קודם נעמיד את הפועל תל אביב על הרגליים, בהמשך נחזור לענייני פיפ"א והחובות"

10.5.2020 / 13:36

האדומים לא התרגשו מהוויתור על הכרטיס לאירופה: "מתעסקים כרגע רק בלסיים כלכלית את העונה ולהעמיד קבוצה לעונה הבאה". קלינגר על החזרה לאימונים מלאים: "זה היה חסר מאוד"

צילום: דוברות הפועל תל אביב

בווידאו: הפועל תל אביב מתאמנת לפני הסגר

בהפועל תל אביב ויתרו על האופציה לשחק באירופה בעונה הבאה לאחר שהבינו כי אין לכך לטיעונים שלהם יותר מדי סיכוי בשלב זה. יחד עם זאת, בהפועל מודאגים בעיקר מההשלכות של החובות בעונה הבאה, כאשר על אף העבודה של עורך הדין יוסי גאייר וסיוע ההתאחדות לכדורגל, ישנה סבירות לא נמוכה כי במהלך עונת המשחקים הבאה יקבל המועדון פסקי דין חלוטים אותם הוא יצטרך לשלם במיידית אחרת יורדו לקבוצה נקודות.

גורם במועדון הסביר הבוקר: "אנחנו עובדים קשה מאוד בנושא וצריך להמתין בסבלנות. כרגע יש משבר כלכלי גדול בכל הכדורגל בארץ ובעולם ובזה אנחנו מתעסקים, לסיים כלכלית כמו שצריך את העונה הנוכחית ולהעמיד את הקבוצה על הרגליים לעונה הבאה, זה רחוק מלהיות פשוט ורק בזה אנחנו מתעסקים. בהמשך גם נחזור לענייני פיפ"א והחובות, אנחנו מאמינים שיימצאו הפתרונות".

מאמן הפועל תל אביב, ניר קלינגר. האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
"מרגש מאוד לחזור". ניר קלינגר/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב

הקבוצה שבה היום לאימונים מלאים. המאמן ניר קלינגר אמר: "זה מאוד מרגש לחזור אחרי תקופה לאימונים מלאים. אימונים רגילים, מגע, משחקונים, זה היה חסר לנו מאוד, למרות שהתאמנו ושמרנו על הכללים זה לא היה אותו דבר כמו היום. אנחנו שמחים ומאושרים, ומקווים ששלושת השבועות האלה של ההכנה יספיקו לנו לעשות את מה שאנחנו רוצים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully