וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטימיות בהפועל ירושלים: רוב הזרים הביעו נכונות לחזור, שלווין מאק בספק

10.5.2020 / 13:04

מחזיקת גביע המדינה מנהלת מגעים עם השחקנים בנוגע לשובם, והתרשמה כי חלקם הגדול מתכוון להתייצב להמשך המשחקים. ההערכה היא שהגארד האמריקאי לא יגיע הקיץ, אך עשוי לחזור בעונה הבאה

קלי מקארתי/מערכת וואלה! ספורט

בסרטון: קלי מקארתי מוסר ד"ש (עם שיר) לאוהדי הפועל ירושלים

הפועל ירושלים הייתה הפעילה המרכזית שדחפה לחידוש משחקי ליגת העל, וכעת גם היא - כמו האחרות - מתחילה בהיערכות להחזרת הזרים לישראל. בשיחות שקיימו בימים האחרונים ראשי המועדון עם השחקנים שנמצאים בארה"ב, הם התרשמו שרובם המכריע מתכוון להתייצב.

בין הקבוצה לבין סוכניהם של השחקנים מתנהל משא ומתן בנוגע לתנאי שכרם, כשהשאיפה היא שכל השחקנים שחוזרים יגיעו ארצה עד סוף השבוע הקרוב כדי שיוכלו להשלים את 14 ימי הבידוד לפני פתיחת האימונים. כדי לעמוד בדדליין, יצטרכו בירושלים להשלים את המגעים עם הזרים ב-48 השעות הקרובות.

הספק הגדול ביותר נוגע לשלווין מאק, וההערכה היא כי קיים סיכוי גבוה שהוא לא ישלים את העונה עם האדומים. עובדה זה אינה סותרת את האפשרות שיחזור אליהם לקראת העונה הבאה.

טיישון תומאס שחקן הפועל ירושלים עם נועם חומסקי. ברני ארדוב
התגעגעתם? טיישון תומאס עם אייל חומסקי/ברני ארדוב

כל הזרים של ירושלים עזבו את הארץ במהלך הפגרה, כשהאחרון שבהם היה דווקא האחרון להצטרף העונה לקבוצה, עמנואל טרי. האמריקאי, שהספיק להופיע במדי הקבוצה רק פעמיים לפני השבתת הספורט, טס חזרה לארה"ב רק לפני עשרה ימים.

היערכותם של האדומים לקמפיין הקיץ תהיה לחוצה בזמנים יותר מאשר בקבוצות אחרות, מאחר שהם יידרשו ככל הנראה להגיע לשיא נוסף בתוך זמן קצר - לאור השתתפותם הצפויה בפיינל אייט של ליגת האלופות כבר בסוף ספטמבר. קיים סיכוי גבוה שהטורניר ייערך בארנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully