וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה גוררת חוב כספי לאצטדיון העירוני ועלולה להיות מורחקת ממנו

10.5.2020 / 10:17

הנהלת האצטדיון פנתה למועדון בבקשה להסדיר את החוב באופן מיידי: "הכסף היה צריך להגיע מזמן". שחקן העבר מרדכי פיקר הלך לעולמו בגיל 78 לאחר מאבק במחלה קשה

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

אחרי שהבעלים יואב כץ פתר את הפלונטר מול רוב השחקנים מלבד הזרים, עושה רושם שמוקש נוסף עומד החזרה לשגרה בהפועל חיפה. לוואלה! ספורט נודע שאנשי הנהלת האיצטדיון בחיפה שוחחו עם אנשי הקבוצה והבהירו להם שיש למועדון חוב משמעותי על שימוש במגרש, שאם לא יוסדר בקרוב יגרור הרחקה משם. "יש משכורות שצריך לשלם לאנשים ואין כעת הכנסות", הסבירו בהנהלת האצטדיון. "לא יכול להיות שגם תשלומים שכבר היו צריכים להתקבל מזמן, עדיין לא התקבלו".

מנהלי האצטדיון בודקים את האפשרות להוזיל עלויות לשני המועדונים בחיפה עבור השימוש במגרש במשחקי הפלייאוף העליון, אבל בכל מקרה לא מתכוונים לוותר או לעכב את תשלום החוב של הפועל חיפה.

בקבוצה ממשיכים להכניס את השחקנים לכושר, ותולים תקוות בפלייאוף העליון. "יש רצון עז להצליח בפלייאוף", אמר שחקן בקבוצה "שחקנים מבינים שהצלחת המועדון היא ההצלחה האישית שלהם. יש פה לא מעט שחקנים שמסיימים חוזה ומבינים שזו הבמה להראות את היכולות שלהם".

שחקן הפועל חיפה גילי ורמוט עם יקוב סילבסטר ושחקן הפועל חיפה לירן סרדל. אדריאן הרבשטיין
עלויות השימוש באצטדיון יוזלו?/אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה נפרדה היום בצער משחקן העבר מרדכי פיקר, שהלך לעולמו בגיל 78 לאחר מאבק במחלה קשה. פיקר שיחק במועדון בין השנים 1962-1972 ונחשב לאחד משחקני ההגנה הבולטים שהיו בהפועל חיפה. הוא היה שותף לזכייה בשני גביעי המדינה הראשונים (1963 ו-1966) וגם רשם שתי הופעות במדי נבחרת ישראל. לאחר שעזב את הפועל חיפה שיחק בהפועל קרית אתא והפועל עכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully