וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה אופטימית לקראת החזרה: ההכנה הייתה מצוינת, ההגנה כשירה לפלייאוף

7.5.2020 / 9:45

הירוקים מאמינים: תוכנית האימונים היעילה והמפורטת תיתן לקבוצה יתרון על היריבות, הפצועים חוזרים לסגל ומעודדים את מרקו בלבול, שיתמודד עם מגבלות למשחק הראשון

צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה

אחרי ההודעה הרשמית על חזרתה של העונה לפעילות בסוף החודש, במכבי חיפה יגבירו קצב לקראת תחילת הפלייאוף העליון. בחיפה משוכנעים שהעובדה שבשום רגע לא הפסיקו את הקשר עם השחקנים ואלו קיבלו תוכנית מפורטת כמו גם אימוני זום משותפים וכן אימונים פרטניים לאורך כל התקופה - כל זה ייתן לקבוצה יתרון מסוים על יתר הקבוצות במשחקי הפלייאוף העליון.

בנוסף, בקבוצה מעודדים מהעובדה שחוליית ההגנה, בניגוד למשחקים שלפני היציאה לפגרה הכפויה, כשירה באופן מלא: המגינים רז מאיר וליו חוזרים לפעילות וכשירים וכן הבלם רמי גרשון חוזר לסגל וכשיר במאת האחוזים. מאיר אגב צפוי לפתוח כבר במשחק הראשון מול הפועל תל אביב על חשבונו של סאן מנחם המוצהב. גם רמי גרשון נלקח בחשבון לתפקיד אך העדיפות בשלב זה היא למאיר.

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול. לילך וייס רוזנברג
יאללה, לעבודה. בלבול/לילך וייס רוזנברג

בחיפה מאמינים שיובל אשכנזי ודולב חזיזה לא ייקחו חלק במשחק הראשון נגד הפועל תל אביב אך מעריכים שכבר בסיבוב הראשון של הפלייאוף העליון השניים יחזרו לסגל של הקבוצה. למרקו בלבול יש לא מעט בעיות לקראת המשחק הראשון, כשגם נטע לביא לא יוכל לשחק בשל צבירת צהובים ובלבול יצטרך למצוא שני מחליפים באמצע המגרש. אחת האופציות האפשריות היא הסטתו של עופרי ארד למרכז המגרש, כמו כן מקסים פלקושצ'נקו שנמצא בתמונת ההרכב. גם שחקנה של קבוצת הנוער מאור לוי מתאמן עם הקבוצה ומפגין יכולת מרשימה וייתכן וייכנס לעניינים לאור הפציעות וההיעדרויות.

בעניין אחר, בחיפה הביאו לאימונים בימים האחרונים שניים מהמושאלים של הקבוצה להפועל נוף הגליל. השניים - גיא דהאן ומחמוד ג'אבר - התאמנו עם הקבוצה וזאת על מנת שהצוות המקצועי יתרשם מהם לקראת העונה הבאה. כעת עם חזרת הליגה הלאומית לפעילות השניים ישובו להתאמן עם נוף הגליל.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully