וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: לואיס ויסנטה מתאו ימשיך, לא ימונה כרגע מנכ"ל למחלקת הנוער

6.5.2020 / 11:28

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער מעוניין להישאר, מנכ"ל המועדון אסף בן דב ימלא את מקומו של יניב כהן שעזב. דולב חזיזה ינחת מגרמניה ולא יידרש לבידוד במלונית

צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה

בווידאו: אימון החזרה של מכבי חיפה

מכבי חיפה לא תמנה בשלב זה מנכ"ל למחלקת הנוער במקומו של יניב כהן, ותקבל החלטה בנוגע לכך לאחר סוף משבר הקורונה. בשלב זה לא ברור האם משרד הבריאות כלל יאשר חזרה לאימונים של ילדים ממחלקות הנוער גם אם ליגת העל לבוגרים תחזור לפעילות. בשלב זה הנהלת המועדון תפעל גם בנוגע למחלקת הנוער כשהמנכ"ל אסף בן דב יהיה מעורב בכלל הדברים שנוגעים לנוער עד אשר תתקבל החלטה אם למנות מנכ"ל חדש למחלקה.

מי שאמור להמשיך גם בעונה הבאה הוא המנהל המקצועי של המחלקה לואיס ויסנטה מתאו. בחיפה מרוצים מאוד מהספרדי וגם הוא מעוניין מאוד להמשיך את ההתקשרות כשההערכה של גורמים המעורים בפרטים שהוא אכן יישאר בתפקידו.

לואיס ויסנטה מתאו, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער של מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
מרוצים ממנו. לואיס ויסנטה מתאו/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

בקבוצה מרוצים מאוד מההצלחה בניתוח של דולב חזיזה כאשר השחקן יחזור לארץ היום (רביעי), ובניגוד לנייל קלארק ופול גרייבס לא יידרש לבידוד במלונית מכיוון שנמצא שלילי בבדיקת קורונה לפני שהמריא לגרמניה, ולכן יוכל להעביר את הבידוד בן השבועיים בביתו. חזיזה יקבל תוכנית מנוחה ושיקום כשהמטרה היא שבתחילת יוני הוא יוכל לחזור לפעילות.

במועדון מחכים להוראת משרד הבריאות כאשר ראשי הקבוצה וגם השחקנים העבירו מסר שהם מעוניינים מאוד בחידוש העונה. "אנחנו מאוד רוצים לחזור ולשחק. יש לנו משימה שעוד לא השלמנו והיא להיאבק עד הסוף במאבק האליפות", אמר שחקן בכיר בקבוצה. "ברור שכל הדברים צריכים להיעשות בצורה מסודרת אבל זה לא התפקיד שלנו, התפקיד שלנו זה לשמור על עצמנו ולשחק כדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully