וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן הכדורגל אילן סויסה הלך לעולמו אחרי מאבק במחלה קשה

1.5.2020 / 14:03

אבל כבד בכדורגל הישראלי. כדורגלן העבר ששימש בשנים האחרונות כמאמן בטבריה ומגדל העמק, מת אחרי מאבק ארוך במחלת הסרטן

מאמן עירוני טבריה אילן סוויסה. מגד גוזני
סויסה ב-2018/מגד גוזני

מאמן הכדורגל אילן סויסה הלך לעולמו היום (שישי) בגיל 44 לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. סויסה נאבק המחלה זמן ממושך, אבל לאחרונה חלה הרעה במצבו. סויסה שיחק בקבוצות כהפועל נצרת עילית, הפועל עכו, הכח רמת גן, הפועל עפולה ואחרות. בשנים האחרונות הפך למאמן מוערך באזור הצפון, כשעמד על הקווים של עירוני טבריה והפועל מגדל העמק.

מאמן מגדל העמק לשעבר, אלי מזרחי, שסויסה החליף אותו בתפקידו, אמר היום: "אילן ואני הלכנו דרך ארוכה ביחד. שיחקנו אחד נגד השני גם כשחקנים וגם כמאמנים, אבל תמיד היו כבוד ואהבה גדולה בינינו. אילן היה חבר אמיתי וזה יום קשה מאוד בשביל כולנו. זו אבידה לכדורגל בצפון ובכלל".

יושב ראש מגדל העמק, יוסי פורטל: "אילן היה מעבר לכדורגל סוג של משפחה עבורי. הבן שלי והוא חברים מאוד טובים והכאב הוא עצום. לפני יומיים ביקרתי אותו כי הבנו שהימים שלו ספורים ואין כאב גדול מזה. נתמוך במשפחה ככל האפשר. תכננו הרבה דברים ביחד עבור הקבוצה במגדל העמק, אך לצערי המחלה הארורה חזרה ולקחה אותו מאיתנו".

במגדל העמק יערכו עם חזרת הכדורגל הלא מקצועני לפעילות משחק מיוחד לזכרו של סויסה כשתיבחן האפשרות גם להנציח את שמו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully