וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל החל"ת וניסיונות לקצץ: כפר סבא, חדרה ונס ציונה לא חוזרות להתאמן

26.4.2020 / 20:30

כפר סבא הודיעה לשחקנים להתאמן בינתיים לבד, גם נס ציונה וחדרה מחכות לפני שיודיעו לשחקנים על הפסקת החל"ת ויצרו תסכול: "הזמן הזה על הדשא הוא יקר, מי שרוצה לחסוך קצת כסף יצטער בסוף"

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: מכבי תל אביב חזרה להתאמן תחת המגבלות

הפועל כפר סבא הודיעה היום (ראשון) לשחקניה כי בשל אילוצים הקשורים לביטול החל"ת לא תחזור הקבוצה להתאמן בשבוע הקרוב, ושבינתיים הם צריכים להתאמן לבדם על פי תכנית שנשלחה להם. בכפר סבא הבהירו כי במידה ובמנהלת יודיעו עד לשבוע הבא על חזרה לאימונים מלאים - תחזור הקבוצה למסגרת מלאה.

קבוצות נוספות שלא חזרו לאימונים הן סקציה נס ציונה והפועל חדרה, שממתינות להחלטה האם הליגה תחודש לפני שיודיעו לשחקנים על חזרה לאימונים והפסקת החל"ת. שחקנים בקבוצות מתוסכלים מההחלטות הללו ואמרו היום: "אם הליגה תחודש, הזמן הזה על דשא ובקבוצה יקר, גם המסגרת, חבל שלא מבינים את זה, מי שרוצה לחסוך קצת כסף יצטער בסוף".

יצחק שום בעלים הפועל כפר סבא. קובי אליהו
מחכה. שום/קובי אליהו

יש לציין כי רק לאחר יום העצמאות תתקבל ההחלטה באם להחזיר את הקבוצות לאימונים מלאים ורק בהמשך תתקבל ההחלטה באם תחודש הליגה. במנהלת הליגה אופטימיים בנוגע לחידוש הליגה אך הדברים תלויים גם באי התפשטות הקורונה בשבוע-שבועיים הקרובים, לאחר סדרת ההקלות והשחרור החלקי של המשק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully