וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן נבחרת יוון: "ריק פיטינו רוצה לבוא לאולימפיאדה"

26.4.2020 / 17:52

תנאסיס סקורטופולוס סיפר לתקשורת המקומית כי על אף דחיית המשחקים בשנה, המאמן האמריקאי הבהיר בשיחות עימו כי בכוונתו להגיע לטורניר הקדם אולימפי. הוא משוכנע כי גם יאניס אנטטוקומפו יחזור

פגישת המחזור של עודד קטש עם כוכבי פנאתינייקוס/עריכת וידאו: ניר חן

בסרטון: עודד קטש וכוכבי פנאתינייקוס בפגישת מחזור

דחיית המשחקים האולימפיים בשנה מעמידה בסימן שאלה גדול את שיתוף הפעולה בין ריק פיטינו לנבחרת יוון. המאמן האמריקאי חתם בתחילת העונה על חוזה אד הוק עם ההתאחדות באתונה לקראת הקיץ הקרוב, אבל מעברו למכללות איונה, עם פרוץ משבר הקורונה, גרמה למומחי הכדורסל במדינה להעריך כי הוא לא ימלא לבסוף את תפקידו.

אלא שדווקא מאמן הנבחרת הנוכחי, תנאסיס סקורטופולוס, שממשיך להדריך אותה במקביל במוקדמות אליפות אירופה, סיפק היום (ראשון) זווית מפתיעה בנוגע לסיטואציה.

יאניס אנטטוקומפו, נבחרת יוון, מול ג'יילן בראון, נבחרת ארצות הברית. GettyImages
"היה נסער לאחר ההדחה מגביע העולם". יאניס אנטטוקומפו/GettyImages

"נפגשתי עם פיטינו פעמיים או שלוש בזמן שאימן כאן את פנאתינייקוס, והיו לנו כמה שיחות מאז שהוא חזר לארה"ב, ואני מתרשם שהוא רוצה לאמן את יוון באולימפיאדה", אמר סקורטופולוס. "אני לא חושב שיש בכלל שאלה בעניין הזה".

סקורטופולוס היה חתום על הכישלון היווני בגביע העולם אשתקד, וסיפר על הפרידה מיאניס אנטטוקומפו: "הוא היה נסער אחרי ההדחה, אבל הוא לא עוזב את הנבחרת. אין שום ספק שתהיה המשכיות להופעה שלו, ושהוא עוד ישחק במדים הלאומיים".

יוון תידרש לשחק בטורניר הקדם אולימפי, בתחילת הקיץ הבא, כדי לנסות ולהבטיח את מקומה בטוקיו. שאלת השתתפותו של אנטטוקומפו תלויה בראש ובראשונה בהתנגשות לוחות הזמנים עם הפלייאוף ב-NBA. פיטינו, מצידו, חתם לחמש שנים באיונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully