וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפריאטי: "לא מנסה לחפש תירוצים,אבל..."

13.1.2003 / 18:44

אלופת אשתקד, שהודחה כבר בסיבוב הראשון, תולה את האשמה בניתוח שעברה בעין, שפגע בהכנותיה. אגאסי מתרגש משובו לאוסטרליה, וקורניקובה מרגיעה את השמועות על קעקוע

ג'ניפר קפריאטי הראתה לעולם הטניס בשנים האחרונות שהיא יודעת לנצח ובגדול. להפסיד, מסתבר, היא עדיין לא למדה. אחרי שהודחה היום על ידי המדורגת 90 בעולם מרלין ויינגרטנר והפכה לאלופה המגינה הראשונה שעפה מאליפות אוסטרליה הפתוחה כבר בסיבוב הראשון, זה מה שהיה לה להגיד:

""העיניים שלי הרגישו בסדר, אבל אני חייבת להגיד שזמן ההחלמה (מניתוח שעברה בסוף 2002) היה קצר מדי. לא נתתי לעצמי מספיק זמן להתכונן כמו שצריך ואם לא הייתי האלופה המגינה, כנראה שבכלל לא הייתי מגיעה לפה. אני לא מנסה לתת תירוצים, אבל אני חייבת להגיד שזה השפיע על ההכנה שלי לטורניר".

למנצחת זה לא הפריע לחגוג. "לקח לי כמה דקות לקלוט שניצחתי", אמרה ויינגרטנר המאושרת לאחר המשחק, "עבדתי כל כך קשה בחודשיים האחרונים, שפשוט עליתי למגרש והלכתי על זה".

אגאסי מתוח, קורניקובה מרגיעה וסריצ'פאן מסביר

גם למנצחים ה'צפויים' היה מה לומר. אנדרה אגאסי, שנראה מצוין בניצחון על בן ארצו בריאן וואהאלי: "לחזור לכאן...יש הרבה מתח. עבר לא מעט זמן". אגאסי, שזכה בכתר האוסטרלי שלוש פעמים בעבר, יתמודד בשלב הבא מול היונג טאיק לי הדרום קוריאני, שזכה בתואר הראשון שלו בשבוע שעבר בסידני. אגאסי: "הוא משחק טניס נהדר לאחרונה והוא מהווה שגריר נפלא למשחק הטניס בחלק ההוא של העולם. אני מצפה לאתגר הזה".

קרלוס מויה, שגבר על דיק נורמן הבלגי, סיפר שהשתתפותו בטורניר הוטלה בספק בשל מתיחה במרפק ימין. "בימים האחרונים לא הייתי מסוגל להגיש, וכשעשיתי זאת זה כאב. לא ידעתי אם אוכל לשחק חמש מערכות היום בגלל שהאימון הארוך ביותר שערכתי היה של שעה והגשתי ב-50 אחוז עוצמה, לא יותר".

אנה קורניקובה, שעוררה גל שמועות כשהופיעה עם טלאי על גבה - שעל פי השמועות כיסה קעקוע חדש - הרגיעה את כל הסקרנים בטענה שמדובר ב"טלאי חום" שאותו היא לובשת כבר שנתיים, ורק העובדה שהחצאית שלה "קצת נמוכה" בימים אלה, היא שגרמה לטלאי להיראות לעולם. שיהיה. קורניקובה ניצחה בסבוב הראשון, לראשונה מזה שנתיים בטורניר גראנד סלאם, ובסיבוב הבא מחכה לה ג'סטין הנין.

פראדורן סריצ'פאן, הטניסאי התאי, התבקש להסביר את טקס הניצחון שלו, שכולל קידה לארבע פינות המגרש: "זה משהו שעושים כשאומרים שלום, מצטער או תודה. אני עושה את זה בגלל שזה חלק מהתרבות התאית ואני רוצה לומר תודה לכל מי שיושב ביציע". יפה מצידו.

אני משחקת טוב. אני פשוט חושבת שיש רגעים שאני קצת חלודה, אבל יש גם רגעים שאני מזהירה, שבהם שיחקתי כמו פעם". ונוס וויליאמס, על טיול אחר הצהריים שלה מול סווטלנה קוזנצובה, לאחר שפיגרה 0:3 במערכה הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully