וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ליקו אוברדוביץ': "הדיווח שלפיו סיכמתי לעונה הבאה - פייק ניוז"

22.4.2020 / 19:23

מאמן פנרבחצ'ה יצא במכתב פתוח לאוהדים והכחיש את הפרסומים בנוגע להארכת חוזהו במועדון או למעבר ליעד חדש: "לא דיברתי עם איש ולא קיבלתי הצעות. לעולם לא אדבר עם קבוצה אחרת בזמן שאני תחת חוזה"

פגישת המחזור של עודד קטש עם כוכבי פנאתינייקוס/עריכת וידאו: ניר חן

בסרטון: החניכים לשעבר של אוברדוביץ' בפגישת מחזור

לאורך שנותיו של ז'ליקו אוברדוביץ' בפנרבחצ'ה, נפוצו לא מעט שמועות בנוגע לעזיבה אפשרית שלו. הוא היה מועמד לקבוצות ב-NBA, המשבר הכלכלי במועדון הטורקי איים להשפיע עליו ובעונה החולפת צצו דיווחים על פיטורים אפשריים שלו - אבל כולם התבררו כשגויים.

"בשבילי, לחיצת יד עם אדם שווה הרבה יותר מחוזה שאני חותם עליו. הבטחתי לנשיא שלי שאני סגור בפנרבחצ'ה עד 2020, ואני לא אשבור את המילה שלי. אני בכלל לא חושב על מקומות אחרים", אמר אוברדוביץ' בראיון לוואלה! ספורט ב-2017, ועמד במילתו.

היום (רביעי), דווקא לאחר שבטורקיה פורסם כי המאמן הסרבי סיכם לשנתיים נוספות בפנרבחצ'ה, הוא יצא במסר לאוהדים והכחיש את הדברים. "אני חייב לציין שלא דיברתי עם איש מהמועדון שלי או ממועדון אחר. עד כה לא קיבלתי הצעות", כתב אוברדוביץ' במכתב פתוח דרך אתר "יורוהופס".

"ברצוני להדגיש את העובדה שיש לי עיקרון בחיים: לעולם לא אדבר עם מועדון אחר בזמן שאני נמצא תחת חוזה", הוסיף המאמן. "כל המידע אליו שורבב שמי איננו האמת, והרשו לי לקרוא לזה פייק ניוז. רק כדי להיות ברור ומדויק: העדיפות הראשונה שלי לעונה הבאה תהיה להישאר כמאמן הראשי של פנרבחצ'ה, וזה המסר שאני רוצה לחלוק עם אוהדי הקבוצה".

אוברדוביץ' חזר לביתו בבלגרד אחרי עצירת הליגה בטורקיה, וסיפר: "בגלל המצב שבו כולנו שרויים, לא יצאתי באחרונה לתקשורת,. מרגע שהפסקנו לשחק ולהתאמן, אני עומד בקשר רציף והדוק עם מנכ"ל פנרבחצ'ה, עם עובדי המשרד ועם צוות האימון והשחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully