וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א ניסתה להחזיר את שחקניה לאימונים, המנהלת אסרה

11.4.2020 / 22:54

האדומים קיוו לייצר תקדים, ולקבל אישור שיאפשר לשחקנים להתאמן בבודדים על הדשא ובחדר הכושר לפי שעה שנקבעה מראש. המנהלת הזכירה לקבוצה את ההנחיות, האדומים הודיעו: התוכנית תידחה

אימון מכבי תל אביב באפליקציית זם/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: אימון מכבי תל אביב בזום

בהפועל תל אביב קיוו להחזיר את השחקנים לכושר, ובקבוצה העלו יוזמה לפיה החל ממחר (ראשון) כל שחקן יוכל להתאמן במשך שעה במתחם האימונים. הרעיון היה לחלק זאת כך ששחקן אחר שחקן יגיעו לפי שעה שנקבעה מראש למתחם לאימון על דשא ובמקביל שחקן נוסף יעשה זאת בחדר כושר.

הרעיון נועד לשמור את השחקנים על כושר ראוי ולהוציא אותם מעט מהבית. הודעה נשלחה לשחקנים, אבל בהפועל הבהירו לשחקנים שבקבוצה עדיין בודקים את הנושא מול הרשויות והבהירו להם כי לא יעשו שום דבר שלא יקבל את אישור המנהלת וההתאחדות לכדורגל.

שחקני הפועל תל אביב. דני מרון
רק רוצים קצת לרוץ. האדומים/דני מרון

השחקנים בהפועל תל אביב קיוו מאוד שיוכלו לצאת להתאוורר ולרוץ על דשא אך גם נשמעו מופתעים עם קבלת ההודעה, ואמרו: "בדקנו, אמרו לנו שיעדכנו שזה יהיה סופי כי יכול להיות שדברים ישתנו. נמתין להודעה נוספת, אבל כל שחקן ישמח לרוץ קצת על הדשא במתחם".

מהר מאוד המנהלת הודיעה להפועל תל אביב שהיוזמה מנוגדת להוראות, והאדומים נאלצו להתקפל. מהקבוצה נמסר: "הקבוצה תכננה לחזור למתכונת מצומצמת של אימונים, בה כל שחקן היה אמור לערוך אימון אישי עם מאמן הכושר בשעה נפרדת. למרות זאת, בעקבות הבהרות שקיבלנו, הוחלט שהתכנית תידחה עד שיתקבלו הנחיות חדשות ממשרד הבריאות המאפשרות זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully