וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורש מפתיע לג'ייסי קארול? ריאל מדריד מפנטזת על חואנצ'ו הרננגומס

6.4.2020 / 12:49

אחרי תשע שנים, הסקורר מתכנן לפרוש בתום העונה בגיל 37. הבלאנקוס שוקלים לשנות קונספציה ולהחתים במקומו את הפורוורד הספרדי של מינסוטה. קלמן פרפליץ' עשוי לשוב מהשאלה, גם ג'ימר פרדט מועמד

דינו מנגין בביתו/באדיבות המצולם

בווידאו: דינו מנגין במסר לאזרחי ישראל

העונה הבאה של היורוליג נראית רחוקה, כשגורל העונה הנוכחית תלוי על בלימה, אבל שינוי אחד מהותי בצמרת עומד להתרחש בכל מקרה: ג'ייסי קארול, הסקורר האולטימטיבי של ריאל מדריד, מתכוון לפרוש הקיץ מכדורסל בגיל 37.

אחרי תשע עונות שבהן הבלאנקוס נהנו משירותיו של האמריקאי, הם ייאלצו לחפש שחקן אחר שיוכל לעלות מהספסל ולנפק תצוגות קליעה מרשימות. על פי דיווח בספרד, המאמן פאבלו לאסו מתלבט באשר לזהות היורש וסימן כמה מועמדים.

ג'ייסי קארול ריאל מדריד. GettyImages
יהיה מוזר להתרגל לריאל מדריד בלי ג'ייסי קארול/GettyImages

קלמן פרפליץ' הסלובני, שהושאל לבדאלונה, עשוי לחזור, אבל החלום הגדול של ריאל הוא חואנצ'ו הרננגומס, ששיחק בארבע העונות החולפות בדנבר נאגטס, ולא בהצלחה מרובה, לפני שעבר בטרייד למינסוטה טימברוולבס בפברואר האחרון. אף שלא מדובר בשחקן באותה עמדה, שהרי הרננגומס מתנשא לגובה 2.06 מטרים ומשחק כפאוור פורוורד, במדריד מאמינים שיוכל לתרום באספקטים דומים לאלה של קארול.

מועמד מעניין נוסף שעליו דווח בתקשורת המקומית הוא הגארד האמריקאי של פנאתינייקוס, ג'ימר פרדט, שלא ממש הצליח להפוך לכוכב באתונה, אבל הפגין סגולות קליעה מרשימות. פרדט (31) קלע 12.9 נקודות למשחק בעונת הרוקי שלו ביורוליג, וסבל מקשיים משמעותיים במשחק ההגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully