וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: משכורות חודש מרץ הוקדמו, מכירת זרים בקיץ?

6.4.2020 / 7:15

השחקנים קיבלו את השכר עבור חודש מרץ. ניתנה הוראה לסוכני השחקנים הזרים לבדוק אופציות עבורם, פלומן וקונטה יהיו מוכנים להתפשר

בית"ר ירושלים

משבר הקורונה והגזירות הכלכליות שבעקבותיו לא נותנים שקט, אבל בבית"ר ירושלים קיבלו היום (שני) בשורה חיובית, כאשר משכורות חודש מרץ הוקדמו ונכנסו לחשבון הבנק של השחקנים ועובדי המועדון עוד לפני החג. בית"ר אמורה לשלם את המשכורות ב-9 בחודש, אך בשל האווירה הכללית הוחלט להקדימן במטרה לעודד את מצב הרוח של כולם ולעזור למשפחות לקראת הפסח.

בבית"ר יחליטו לגבי תקציב הקבוצה בעונה הבאה רק לאחר משבר הקורונה והידיעה לגבי חידוש הליגה. אם ליגה לא תחזור לפעילות, מדובר יהיה בנזק כלכלי נוסף שיצריך קיצוצים נוספים בעונה הבאה בכל שדרת המועדון, כמו בקבוצות אחרות.

שחקן בית"ר ירושלים עלי מוחמד. דני מרון
בית"ר עוד צריכה להעביר למכבי נתניה תשלום אחרון עבורו. עלי מוחמד/דני מרון

כחלק מההיערכות לעונה הבאה, בבית"ר נתנו הוראה לכל סוכני השחקנים הזרים לבדוק אופציות עבורם, כאשר מעבר לרצון למכור שחקן, עלות המעביד של שחקנים כמו ליוואי גרסיה, עלי מוחמד או אנטואן קונטה תגיע בעונה הבאה ל-2 מיליון שקל כל אחד. בית"ר עדיין צריכה להעביר למכבי נתניה כ-600 אלף שקל במאי, תשלום אחרון עבור עלי מוחמד, וכן סכום נוסף של 120 אלף יורו לסראגוסה במהלך העונה הבאה עבור דיוגו ורדאסקה.

בבית"ר מאמינים כי יוכלו למכור גם את אנז' פרדי פלומן בקיץ, לו חוזה בסך 220 אלף יורו נטו לעונה הבאה. במקרה של פלומן וקונטה, השניים גם יהיה מוכנים להתפשר בשכרם כדי לחזור לצרפת או לעבור לבלגיה, כך שבבית"ר מקווים שיימצאו עסקאות עבורם. גורם במועדון אמר היום: "כל התכנונים הם בתקווה שעוד חודשיים-שלושה הקורונה מאחורינו, אחרת הכדורגל יעבור למצב של צנע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully