וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ מעביר את זכויות הניהול של הפועל חיפה לידיו של נאמן

31.3.2020 / 16:30

הבעלים עסוק בטיפול בעסקיו בארה"ב, אחרי שהם נפגעו בעקבות משבר הקורונה. ניהול המועדון יופקד בידי עו"ד אלעד מאירי

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

יואב כץ החליט להעביר את הניהול של הפועל חיפה לידי נאמן. בהודעה רשמית מטעם המועדון נכתב היום (שלישי): "הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, הודיע כי בשל התפשטות נגיף הקורונה והמשבר הכלכלי בארצות הברית והזמן הרב אותו הוא נאלץ להקדיש לטיפול בעסקיו, בכוונתו להעביר את הניהול השוטף של הקבוצה לידיו של נאמן, רו"ח אלעד מאירי, שינהל את הקבוצה בשיתוף פעולה עם מנכ"ל המועדון אורן שטרלינג".

כץ הוא כמובן הבעלים השני בליגת העל שמעביר את זכויות הניהול לנאמן, כאשר קדמה לו אלונה ברקת שביצעה צעד כזה עם הפועל באר שבע. יחד עם זאת, בניגוד לברקת, כץ לא הצהיר על עזיבה.

יואב כץ בעלים הפועל חיפה עם סער פדידה. לילך וייס רוזנברג
עדיין לא עוזב. כץ/לילך וייס רוזנברג

לפני ארבעה ימים פרסמו שחקני הפועל חיפה הודעה זועמת בה הוא טוענים שכץ חזר בו מסיכום שהושג בנוגע לקיצוץ. בהודעה שלהם הם כתבו: לאחר אין ספור שיחות עם בעלי הקבוצה, יואב כץ, ונסיונות עזים מצידנו השחקנים לבוא לקראת המועדון שכה חשוב לנו, קיבלנו וכיבדנו את כל מה שדרשו מאיתנו (יציאה לחל"ת ובמקביל קיצוץ של 40% משכר הבסיס ששווה ליותר מ-50% מכלל החוזה) ללא מו"מ אמיתי, מתוך רצון טוב והבנה של המצב הבעייתי שנכפה על כולם.

"הסכם ובו כל מה שהבעלים דרש נשלח אליו לחתימה מארגון השחקנים, אך אז הגיעו דרישות חדשות ולא מקובלות המסירות כל אחריות או סיכון מהקבוצה ומעבירות את כל הסיכון אל השחקנים. לא יתכן שלא תהיה הדדיות בנטל. אנו מבינים את המצב הבעייתי שכולם כולל כולם נפגעים ממנו, אך גם לנו יש גבולות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully