וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: פלומן הצטרף, כל הזרים חתמו על הסכם הקיצוץ

31.3.2020 / 21:06

גם הצרפתי, שהיה המתנגד האחרון להסכם מבין שחקני הקבוצה, חתם על המסמך כאשר מטרת המועדון היא למכור אותו בקיץ. סוכנו משוכנע שימצא לו קבוצה בבלגיה או בצרפת

בית"ר ירושלים

סאגת הקיצוצים בבית"ר ירושלים הגיעה היום (שלישי) לסיומה, כאשר אנז' פרדי פלומן שלח למועדון את ההסכם חתום על ידו. הצרפתי היה האחרון לשלוח את ההסכם החתום ולמעשה בית"ר השלימה את ההבנות עם כל הסגל על קיצוץ של 25% בעונה הנוכחית ואפשרות לקיצוץ גם בעונה הבאה.

במהלך השיחות עם נציגיהם התעקשו פלומן ואנטואן קונטה שאם לא יימכרו בקיץ שכרם לא ייפגע, אך בבית"ר קיבלו החלטה כי בכל מקרה הם יימכרו וכי לא נכון יהיה להשאיר את השניים מקצועית וחברתית. סוכנו הצרפתי של פלומן משוכנע כי ימצא לו קבוצה באירופה בעונה הבאה, ככל הנראה בבלגיה או בצרפת.

עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים עם אנז' פרדי פלומן. דני מרון
סוף לסאגה. אנז' פרדי פלומן (צילום: דני מרון)/דני מרון

כעת ימתינו בבית"ר להחלטת ההתאחדות והמנהלת אם להמשיך את הליגה, כשברור שבסבירות גבוהה היא לא תימשך. במצב כזה ייתכן כי בית"ר תאשר לזרים לטוס לביתם, כאשר חלקם הודיעו כי גם במצב כזה הם יעדיפו להישאר בישראל. בבית"ר צפויים לממש את האופציה על שלום אדרי ולהשאיר צעירים נוספים כמו לירן רוטמן ותמיר עדי, כאשר גם שחקני הרכש שיצורפו בקיץ יהיו חופשיים וזולים יחסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully