וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתה כולה מחזיק המפתחות של מקגרגור": קריאת התיגר של חיים גוזלי

עדי כפיר

30.3.2020 / 8:55

"באטמן הישראלי" פרש בנובמבר האחרון מהזירה, אבל כשראה שדילון דאניס, יריב האימונים של קונור מקגרגור, רוצה להילחם בג'ון ג'ונס הכלוא הרים את הכפפה: "בוא נילחם בניו יורק, גם ככה יש לי שם יותר אוהדים ממך"

האם חיים גוזלי יחזור לכלוב? במהלך סוף השבוע 'באטמן הישראלי' קרא תיגר על הלוחם האמריקאי הצעיר דילון דאניס, לקרב באירוע בלאטור בישראל שאמור להתקיים בחודש נובמבר בהיכל מנורה מבטחים.

הכול התחיל כאשר דאניס (26, מאזן 0:2) התייחס למעצרו של אלוף ה-UFC במשקל חצי כבד ג'ון ג'ונס וקרא לו לקרב. בעקבות הקריאה הלא אפשרית לקרב בין דאניס וג'ונס, גוזלי החליט לעשות מעשה וקרא בעצמו לקרב מול האירי בבלאטור ישראל.

דילון דאניס. AP
נגד ג'ון ג'ונס הוא לא יילחם, האם ייענה לקריאה של גוזלי? דאניס/AP

גוזלי (46' מאזן 6:12) רשם בחשבון האינסטגרם שלו: "אז אתה רוצה קרב מול ג'ון ג'ונס? חה חה. אני אלחם מולך, רק תגיד כן לקרב מולי ב-12 בנובמבר בבלאטור בישראל. אם אתה רוצה אפשר להילחם גם בניו יורק, גם ככה יש לי שם יותר אוהדים ממך. מה אתה אומר, תותח? אתה גם ככה כולה מחזיק המפתחות של קונור מקגרגור. הכדור במגרש שלך".

למי שלא יודע, דאניס הוא יריב האימונים האלוף הכפול לשעבר של UFC ואחד האנשים הכי מושמצים בעולם ה-MMA. למעשה, הוא זה שגרם להתפוצצות המריבה לאחר הקרב של מקגרגור מול חאביב נורמגודמדוב בשנה שעברה, כשזרק כמה הערות לכיוונו של האלוף הדגאסטני ישר לאחר הניצחון שגרמו לו לקפוץ אל מחוץ לכלוב ומשם הדברים רק התדרדרו.

קריאת התיגר של גוזלי לדאניס יצרה הרבה רעש בעולם ה-MMA, כאשר אינספור לוחמים ישראלים ובינלאומיים הגיבו ושיתפו את הפוסט של 'באטמן הישראלי' מתוך רצון גדול שההתמודדות בין השניים תצא לפועל.

אמנם יש פער של כ-20 שנים בין שני הלוחמים, אך שניהם מגיעים עם יכולות ג'יו ג'יטסו ברמות הכי גבוהות. האם דאניס יקבל את האתגר של גוזלי ובכך נזכה לראות אותו חוזר אל הזירה בבלאטור בישראל? עכשיו זה תלוי רק בלוחם האמריקאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully