וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל חיפה זועמים על יואב כץ: "גם לנו יש גבולות"

27.3.2020 / 11:11

השחקנים טוענים שהבעלים חזר בו מהסיכום שהושג בנוגע לחל"ת ולקיצוץ: "הציב דרישות חדשות. לא ייתכן שלא תהיה הדדיות בנטל"

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

חילוקי דעות קשים בין הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, לשחקני הקבוצה, בנוגע למתווה של הקיצוץ בצל משבר הקורונה. הצדדים היו קרובים לסיכום, אבל כץ אמר לשחקנים שהוא ישלם משכורות אחרי הקיצוץ רק אחרי שיקבל כספים ממנהלת הליגות. בקרב השחקנים נרשם זעם גדול והתחילו גם רחשים על כך שכץ לא רוצה לשלם להם את מענקי ההעפלה לפלייאוף העליון ויכניס זאת להסכם. אגב, גם השחקנים הזרים של הקבוצה נמצאים בבעיה כי הם לא רשאים לקבל דמי אבטלה מהביטוח הלאומי.

בעלי הפועל חיפה יואב כץ. שלומי גבאי
חילוקי דעות קשים. כץ/שלומי גבאי

שחקני הקבוצה הוציאו היום הודעה בה נכתב:

"קודם כל אנחנו מתנצלים בפני אוהדי הקבוצה שזה הגיע למצב הזה, אבל באמת שכלו כל הקיצין. לאחר אין ספור שיחות עם בעלי הקבוצה, יואב כץ, ונסיונות עזים מצידנו השחקנים לבוא לקראת המועדון שכה חשוב לנו, קיבלנו וכיבדנו את כל מה שדרשו מאיתנו (יציאה לחל"ת ובמקביל קיצוץ של 40% משכר הבסיס ששווה ליותר מ-50% מכלל החוזה) ללא מו"מ אמיתי, מתוך רצון טוב והבנה של המצב הבעייתי שנכפה על כולם.

"הסכם ובו כל מה שהבעלים דרש נשלח אליו לחתימה מארגון השחקנים, אך אז הגיעו דרישות חדשות ולא מקובלות המסירות כל אחריות או סיכון מהקבוצה ומעבירות את כל הסיכון אל השחקנים. לא יתכן שלא תהיה הדדיות בנטל. אנו מבינים את המצב הבעייתי שכולם כולל כולם נפגעים ממנו, אך גם לנו יש גבולות".

מהפועל חיפה נמסר:

"לנוכח ימים קשים אלה בהם כלכלת העולם קורסת לצד התפשטות תחלואת הקורונה נאלץ המועדון לנקוט בצעדים כלכליים לא פשוטים לשם הבטחת עתידו ועתיד הכדורגל הישראלי בכלל. הבעלים יואב כץ והמנכ"ל אורן שטרלינג עומדים בקשר רציף עם השחקנים מתוך להגיע להבנות. לצערינו עד כה דחו השחקנים את המתווה ההוגן שהוצע להם מלכתחילה (בנוסף לחל"ת) בכדי למזער את הפגיעה הכלכלית בשחקנים. בכך הם כורתים את הענף עליו הם יושבים. רק בכוחות משותפים נוכל להתקדם ולעבור יחד תקופה זו. אנו תקווה לחזרה מהירה למגרשים ולעיסוק אותו אנחנו כל כך אוהבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully